Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn har jeg en tendens til å tenke også...

Men neida, Lillemus, det går nok ikke galt! *S*

*Hihi* Håper da ikke det gjør det da. :o) Men i livet mitt har det vært en tendens til at plutselig så går tusen ting skikkelig bra i løpet av noen få mnd og deretter blir det nedtur på nedtur på nedtur...

Men denne gangen uteblir nedturene. :o) Basta.

Annonse

Kjempekoselig at det gikk så bra.

Hva sier 7-åringen i ettertid da?

*Hehe* Han lurte på om XX var hos oss i dag også, da vi gikk hjem fra skolen, noe jeg svarte benektende på. "Han har ikke overnattet," sa han litt spørrende (hvorfor må gudene vite, han var jo ikke der i morrest akkurat!) og jeg benyttet sjansen til å si:"Nei, ikke nå, men det kan hende han kommer til å gjøre det senere." Store øyne:"Hvor skal han ligge hen da!!!!?" (vi har bare to soverom og ingen ekstra senger) Jeg måtte smile, "Tja, det må vel bli i sengen min det da." Han sa ikke noe til det, reagerte ikke synlig heller. Han har vært helt som vanlig nå i ettermiddag og kveld så jeg tror det gikk helt greit. Han er en unge det veldig lett synes på om han grubler på noe. :o)

*Hehe* Han lurte på om XX var hos oss i dag også, da vi gikk hjem fra skolen, noe jeg svarte benektende på. "Han har ikke overnattet," sa han litt spørrende (hvorfor må gudene vite, han var jo ikke der i morrest akkurat!) og jeg benyttet sjansen til å si:"Nei, ikke nå, men det kan hende han kommer til å gjøre det senere." Store øyne:"Hvor skal han ligge hen da!!!!?" (vi har bare to soverom og ingen ekstra senger) Jeg måtte smile, "Tja, det må vel bli i sengen min det da." Han sa ikke noe til det, reagerte ikke synlig heller. Han har vært helt som vanlig nå i ettermiddag og kveld så jeg tror det gikk helt greit. Han er en unge det veldig lett synes på om han grubler på noe. :o)

Det lover jo veldig godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...