Gå til innhold

Der flyttet 7-åringen min ut for første gang

Anbefalte innlegg

kakki1365380609

Ved legging i dag bare tullet han slik at jeg til slutt ble ergerlig og sa at nå ble det rett i seng og ingen game-boy! Dette ble ikke tatt nådig opp og han proklamerte da at nå flyttet ha ut for alltid. Han pakket en bag som han hadde sydd hos bestemoren i dag og gikk og kledde på seg. Jeg fant frem lue og sko og ba ham komme hjem når han ville bo sammen med oss igjen. På spørsmål om hvor han skulle flytte til svarte han naboen, men det fikk han ikke lov til av meg. Jeg foreslo den tomme boden vår, og det var greit.

Vi ble enige om at vi alltid var glad i hverandre og at han kunne flytte hjem når han ville.....

Jeg forklarte at nå måtte han vaske klærene selv, lage mat og komme seg på skolen alene. Han nikket og sa alvorlig hadet før han gikk ut i mørket med tøysekken over skulderen

I mens sto lillebror og hulket og gråt sine modige tårer mens han sa hadet til storebror som nå skulle klare seg selv.

Jeg rakk akkurat å løfte opp en fortvilet lillebror da ingangsdøren gikk opp og storebror flyttet inn igjen. Alle ble glade og vi fikk oss en god prat o lang klem på badet før tannpuss.

Nå da de gikk i seng sjekket jeg hva en syvåring anser for nødvendig å ha når man skal stå på gne ben, og der var....en bamse, en pokemonball, tre papirfly og en stoppeklokke.

:o) Puh....nå er de trygt i seng og babyen har kan få full oppmerksomhet. Gleder meg til pappaen i huset er hjemme igjen i morgen kveld.

Fortsetter under...

Annonse

kakki1365380609

Herregud så morsom lesing!!

Bra at han flyttet inn igjen da.

Vært artig å vite hva han tenkte i disse minuttene.

hi hi, var veldig spent på hvordan dette kom til å utarte seg.....heldigvis ordnet det seg ganske så raskt. :o)

Annonse

(Hører ikke hjemme på dette forumet, men leser av og til...)

For en nydelig hustorie!!

Jeg så for meg hele greia.

Tenkte også på den Norwegia reklamen, "Jeg kommer ALDRI tilbake" Surpomp... Hehe.

Ja, print ut denne og ta vare på den!

(Selv har pappa tatt vare på en lapp der jeg har skrevet under på at jeg skal gifte meg med han, aldri sove middagslur, og ta med mine barn på MC Donalds så ofte de vil) *Knis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...