Gå til innhold

Hvilken vinterdress til 1.klassing?

Anbefalte innlegg

Hvilken vinterdress er best til en 1.klassing?

Tenker at avtagbart for ikke er så viktig, for hun bruker ikke dress når det ikke er skikkelig kaldt.

Hvordan er reflex-dressen; og hvor får jeg kjøpt den? så en reklame for den, og syntes den så pen ut. Ellers synes jeg dressene er lite pene, litt for "barnslig" utseende med blomster og sånn...liker de som er enkle, uten for mye fiksfaks på.

Eller er det noen som anbefaler todelt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202580-hvilken-vinterdress-til-1klassing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bruker to delt til våre to førsteklassinger.

Gjorde det i hele fjor også, har riktignok en hel dress som brukes når den to delte er våt.Denne dressen er av det billige slaget, men har vært veldig god.

Vi har Reflex jakke og bukse, buksen har strikk i livet og er lett å ta av og på. Både vi og guttene er kjempefornøyd med denne. Reflex har gode produkter som er både vanntett og slitesterke, og heller ikke så veldig dyre.

Gjest Flystripa

Vi kjøpte vår/høstdressen til Reflex. Den er god og slitesterk, men vår 5-åring er en klam type, så svetten renner nedover ryggen på'n når han bruker denne. Det må sies at han er veldig aktiv, og at dette er den dressen med nettingfor.

Jeg synes Mikk-Line og Exit er bra. To-delt ser jeg for meg som veldig omstendelig for 1.klassinger, men korte friminutt og flere plagg som skal av og på. Er det ikke lettere å smette rett ned i en hel dress?

Vi kjøpte vår/høstdressen til Reflex. Den er god og slitesterk, men vår 5-åring er en klam type, så svetten renner nedover ryggen på'n når han bruker denne. Det må sies at han er veldig aktiv, og at dette er den dressen med nettingfor.

Jeg synes Mikk-Line og Exit er bra. To-delt ser jeg for meg som veldig omstendelig for 1.klassinger, men korte friminutt og flere plagg som skal av og på. Er det ikke lettere å smette rett ned i en hel dress?

Fjerdeklassingen min vil ha hel dress, siden det er lettere å ta på seg....

Avtagbart fôr har vi ikke hatt behov for siden 4-5-årsalderen. Tviler på at det finnes ett skolebarn i Norge som knepper ut fôret og tar på seg dressen slik! ;-)

Todelt kan du vente med til barnet selv ytrer ønske om ikke lenger å ha dress.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...