Gjest prust Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg gikk litt amok i dag da jeg gikk forbi en bokhandel i byen (dvs jeg gikk nettopp IKKE forbi, jeg gikk INN). Kjøpte følgende bøker til å gi bort til egne og andres barn: Lillesøster i butikken (59) Lillesøster spiser frokost (59) Oppdag verden - Båter (69) Oppdag verden - Afrikas kulturer (69) Ronja Røverdatter (68) Julemysteriet av J. Gaarder (98) Fy Fabian av Paul Leer-Salvesen (49) ÅÅÅÅÅ - som jeg gleder meg til å lese for ungene :-) Apropos det: Jeg kjøpte alle bøkene om Knerten av Anne Cath Vestly, samlet i en bok, i sommer. Vi leser og leser - det er knallgøy for liten og stor. Men vi blir aldri ferdige.... :-) 0 Siter
twining Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Hvor var dette da? Fikk lyst til å handle litt selv. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Hvor var dette da? Fikk lyst til å handle litt selv. Hos Berges, i Kristiansand :-) 0 Siter
mumitrollet Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Finnes alle A-C Vestly-bøkene samlet? Hva er tittelen? 0 Siter
laban Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Finnes alle A-C Vestly-bøkene samlet? Hva er tittelen? Alle om Knerten. Den heter "Den store boken om Knerten" el.l. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Alle om Knerten. Den heter "Den store boken om Knerten" el.l. Stemmer. Kjøpte den i en bokklubb i sommer. Utrolig moro lesning :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.