Gå til innhold

Hvor får man kjøpt truser til ei lita rompe?

Anbefalte innlegg

Dattera mi på 2 år har begynt å gå litt uten bleie, og er veldig flink. Problemet er at jeg ikke får tak i små nok truser! Vi har noen etter storebroren i str 86, men det hadde vært greit med noen nye fine jentetruser også.

på Cubus hadde de ikke mindre enn str 98. På H&M hadde de i str 86/92 men de er beregnet til å ha bleie under, så de tilsvarer også str 98. Altså litt i største laget.

Noen som vet hvor de har truser i str 86 eller 92?

Fortsetter under...

Annonse

hare1365380455

Samme problem her. Jeg kjøpte et par på en barneklesforretning, men de kostet 49 pr stk. Du kan jo se i forskjellige klesforretninger. Der jeg var hadde de veldig lite utvalg, men de var altså små nok (hun var 2).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...