Gå til innhold

Hvilke klær nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest trultemor25

I dag var det null grader hos oss, og jeg tok på: strømpebukse, body, bukse, sokker, jakke (ikke så veldig tykk, er i sånn sett med buksa) og votter (vel, votter og votter, hadde ikke votter til vesla så jeg tredde på noen sokker, men vi skulle ut for å kjøpe votter). Men nå har jeg en baby da, og det er jo litt annet enn en aktiv unge som løper rundt selv.

Det er vanskelig det der altså, med påkledning og sånt.

Barnehagebarnet vårt har vanlige inneklær og tynn dress. Cherrox på beina og pannebånd på hodet. Strømpebukse under buksa noen dager, det avhenger av hva slags bukse vi velger.

Skolebarna har strømpebukse og ellers vanlige klær. Halvtykk jakke med tynn genser eller tynn jakke med tykk genser under. De bruker også cherrox. Vi venter med vinterskoene, ellers blir de ødelagt.

Her er det også da 0 grader, og litt fuktig ute. Mine to førstklassinger gikk av gårde med bomullstillongs, langermet bomulltrøye,dongrey bukse, college genser og boblejakke,ullsokker og gummistøvler.

Under en uforet dress ville jeg nok ha valgt fleecebukse/genser, i tillegg til stillongs/strømpebukse, trøye og en tynn genser. Men det kommer jo an på hvor aktivt barnet ditt er.

Ønsker dere en fin dag :-)

Gjest blomsterløk

Her var det 4 kuldegrader når vi dro hjemmefra.

Han hadde på seg stil-longs, bukse, trøye tynn langermet genser. Når de er ute i barnehagen har de på i tillegg fleece bukse og genser og uforet dress. Han bruker cherrox. Og lue da.

Når vi går hjemmefra har han på tynn vinterjakke og lue.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...