Gå til innhold

Endelig vår tur - tildeling Brasil

Anbefalte innlegg

I dag kom telefonen vi har ventet på. Vi drar til Recife om noen få uker for å hente to gutter på 2 og 3 år :-)

Siden vi må dra på så kort varsel lurer vi på om noen har tips/erfaringer om hva vi bør ha med til Brasil? Det gjelder både gaver til barnehjemmet og ting barna og vi behøver selv....

Lykkelig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202678-endelig-v%C3%A5r-tur-tildeling-brasil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei ! Gratulerer så masse... så utrolig kjekt for dere. Recife er et fantastisk sted, jeg har vært der for mange år siden.

Siden vi har fått søskengodkjenning og snart blir spente ventere på søskenpar fra Brasil selv, så er jeg så spent på å høre om hvor lang tid dette hat tatt, fra dere sendte papirer til Brasil og til den store telefonen kom?

Kanksje du har sagt det før, men jeg husker ikke.

har papirene deres vært registrert flere steder i Brasil, eller bare i Recife området?

Hjelp, jeg har millioner av spørsmål, men dere har sikkert mange andre ting å tenke på akkurat nå.

Lykke til med alt som heter forbredelser.

klem fra

Ååååå, så flott! Dette har vi ventet lenge på å høre, så GRATULERER så masse-masse med 2 x brasilprinser!!

Nå er det bare en hektisk periode med reiseforberedeler, før dere legger ut på Livets Reise!

Ønsker dere lykke til i tiden framover!

klemmer fra

Annonse

Gratulerer og dobbeltgratulerer med to små brødre! Så herlig og spennende! Dessverre har jeg ingen hentereiseerfaring ennå og vet ikke noe spesielt om Brasil, men fant en pakkeliste på denne hjemmesiden som jeg syntes så bra ut: http://www.adopsjon.janovebrenden.no/

Lykke til med alle forberedelsene og god tur når den dagen kommer!

Annonse

Gratulerer så masse med to gutter !!! Og god tur til Brasil !

Når det gjelder gaver til barnehjemmet, så kan det kanskje være en ide å høre med foreningen deres om de vet om det er noe de trenger.

Uansett så er det vel lurt å finne noe som er greit å ta med seg i bagasjen.

Nye håndklær, fargeglade tepper til barna, T - skjorter, shorts, skjørt i litt forskjellige størrelser, billedbøker til de minste barna,male/ tegnesaker, tegneark og fargeleggingsbøker er sikkert populært, div skrivesaker - blyanter, viskelær osv, barnesaks,

Ludo eller andre spill,

Hår pynt til jentene på hjemmet,kule caps til guttene.

Om to dager er det forøvrig hele 5 år siden vi kom hjem med våre to gutter. Det å komme hjem med to på en gang er både flott og slitsomt.

Ønsker dere masse lykke til med reisen og alt annet !

Ta gjerne kontakt om du skulle ha behov for å høre mer om våre erfaringer. [email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...