Gjest jeg vil jeg vil Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 De fleste som lar barna overnatte hos besteforeldre gjør det fordi foreldrene skal på fest eller kose seg hjemme eller gå på kino osv. Derfor tok jeg den årsaken som en selvfølge når du skrev at de overnattet hos besteforeldrene. Hvis ikke det er tilfelle så er det så mye du ikke har fortalt at det da blir umulig for oss å "synse" hvorfor din mann ikke vil reise denne gangen. Så da skjønner jeg ikke helt hvorfor du spør oss. Kanskje dere burde ta en alvorsprat dere imellom og finne utav ting som flere her sier. Til informasjon så har vi det veldig bra sammen vi, som kjærester, ektefolk, foreldre osv osv. Til informasjon, så bruker vi besteforeldre til barnepiker innimellom pga jobbsituasjonen vår, joda innimellom for å dra på en eller annen fest. Til informasjon, så er det stor forskjell på noen dagers storbyferie i utlandet enn en kveld ute på fest. Igjen, vi har ikke noen problemer i forholdet vårt, og det at han får dårlig samvittighet for å dra fra barna er pga at han anser påsken som en ja kall det familiehøytid ..... Det er da min mening kommer sterkt inn i bildet, vi får jo selve påskedagene sammen med barna, vi kommer jo hjem til det. Men han får dårlig samvittihet han da. Det er VELDIG normalt at foreldre vil ha noen dager helt for seg selv. Det er heller UNORMALT å ikke kunne levere barna til f.eks. besteforeldre, tanter og onkler innimellom. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202696-er-litt-uenige/page/2/#findComment-1446289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fazan Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Til informasjon så har vi det veldig bra sammen vi, som kjærester, ektefolk, foreldre osv osv. Til informasjon, så bruker vi besteforeldre til barnepiker innimellom pga jobbsituasjonen vår, joda innimellom for å dra på en eller annen fest. Til informasjon, så er det stor forskjell på noen dagers storbyferie i utlandet enn en kveld ute på fest. Igjen, vi har ikke noen problemer i forholdet vårt, og det at han får dårlig samvittighet for å dra fra barna er pga at han anser påsken som en ja kall det familiehøytid ..... Det er da min mening kommer sterkt inn i bildet, vi får jo selve påskedagene sammen med barna, vi kommer jo hjem til det. Men han får dårlig samvittihet han da. Det er VELDIG normalt at foreldre vil ha noen dager helt for seg selv. Det er heller UNORMALT å ikke kunne levere barna til f.eks. besteforeldre, tanter og onkler innimellom. Jeg synes fortsatt at du har en flott mann som vil være sammen med ungene hele påsken! Og hvis du blir så opphisset ofte som du blir her når du svarer så har jeg enda mer sympati for din mann i og med at han holder ut med deg hvis du blir slik hver gang noe går deg imot. Din mann må få lov til å bestemme i forholdet han også. Det er likestilling på sitt beste. Eller er det slik at bare ho mor alltid skal bestemme i hjemmet? Uansett så avslutter jeg diskusjonen her og ønsker dere lykke til med å prate dere to om saken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202696-er-litt-uenige/page/2/#findComment-1446314 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velouria Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Ja, men i dette tilfelle har innsenderen fortalt at de har barna hos besteforeldrene av og til på overnatting. Så kjærestebehovet er ivaretatt. Det å komme seg på en ferie sammen vekk fra alt en liten helg er ikke noe de fleste gjør titt og ofte, så jeg skjønner at hun vil reise. At du ser annerledes på det og trives med det er helt greit for meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202696-er-litt-uenige/page/2/#findComment-1446843 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaïs Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg synes fortsatt at du har en flott mann som vil være sammen med ungene hele påsken! Og hvis du blir så opphisset ofte som du blir her når du svarer så har jeg enda mer sympati for din mann i og med at han holder ut med deg hvis du blir slik hver gang noe går deg imot. Din mann må få lov til å bestemme i forholdet han også. Det er likestilling på sitt beste. Eller er det slik at bare ho mor alltid skal bestemme i hjemmet? Uansett så avslutter jeg diskusjonen her og ønsker dere lykke til med å prate dere to om saken. Synes hun svarte meget rolig og fattet, jeg; i tillegg til at hun hadde vettuge ting à komme med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202696-er-litt-uenige/page/2/#findComment-1447790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kanskje ...... eller kanskje ikke Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Synes hun svarte meget rolig og fattet, jeg; i tillegg til at hun hadde vettuge ting à komme med. ) kanskje det er fazan som har trøbbel i forholdet. De fleste fedre vil jo være sammen med barna sine, det er liksom ikke noe en "roper høyt"/skryter av om når de gjør det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202696-er-litt-uenige/page/2/#findComment-1447831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.