kizmiaz Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Etter en runde med farang, - omgangssyken, med kvalme og dårlig matlyst er melkemengden på et lavmål, føler jeg. Bortsett fra å amme knøttet ofte og lenge, noen tips til hva jeg kan spise for å få opp produksjonen ? Har fremdeles dårlig matlyst, dessverre:-( 0 Siter
astridny Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg har hørt om en nesespray som skal øke melkeproduksjonen. Har ikke prøvd den selv. 0 Siter
Gjest gladmor Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Trenger ikke spise noe spesielt. Holder at du får i deg væske. Ikke stress... Melkemengden øker igjen. Ta det med ro. :-) 0 Siter
pusia1365380645 Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Min mor fortalte meg at hvis jeg plutseli følte jeg hadde lite melk, så skulle jeg ta å koke kraft eller grøt av fine havregryn.. skal stå på pakken hvordan en gjør d. Det skulle ta seg opp igjen da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.