Gå til innhold

Unger som står i handlevogna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

13

• morsan

12

• Mrs. Wallace

9

• Velouria

5

Mr. Bean Laden

Jeg har ikke latt mine barn stå i handlevognen, primært av sikkerhetsmessige årsaker, sekundært av hygieniske.

Jeg synes derfor det er en uting.

Du prøver å rettferdiggjøre det ved å vise til at maten er pakket inn, og at man vasker det som ikke er det.

Det blir litt for enkelt synes jeg. Med mindre 5-åringen din får lov til å stå på kjøkkenbordet og kjøkkenbenken hjemme med uteskoene på. For rent bakteriologisk er det jo det som skjer; melkekartongen og smørpakken som har stått i handlevognen (etter at puddingen din med hundemøkka under skoene har stått der...*s*..) setter du jo på kjøkkenbenken/osv.

Enig med Deg, håper en av disse bortskjemte barna faller ut av vogna og skader seg skikkelig, da får dem som fortjent.når jeg ser sånt da prøver jeg å få ungen til å falle ut av vognen eller slå seg, serlig dem som er så dumme å holde de møkkete ekkle fingerene sine utefor vognen.HA HA

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...