Gå til innhold

Bleie i barnehagen etter at hun er avvendt

Anbefalte innlegg

Skrevet

SirenMerete er et bleietroll, som kun dukker opp når det er snakk om nettopp dette emnet. Det er nok en fetisj-greie. Urk.

OK, takk for informasjonen. Jeg ble faktisk provosert over henne. Burde jo ikke blitt det, da. :o)

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Maggi

20

• favn

6

• SirenMerete

4

• bb71

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

OK, takk for informasjonen. Jeg ble faktisk provosert over henne. Burde jo ikke blitt det, da. :o)

Jeg hisset meg kraftig opp i starten, jeg også. Men det er et par år siden. Denne dama (?) dukker opp med jevne mellomrom.

Skrevet

Jeg hisset meg kraftig opp i starten, jeg også. Men det er et par år siden. Denne dama (?) dukker opp med jevne mellomrom.

He he, jeg pleier å gjennomskue provokatørene (trodde jeg). Takk for tips. Dette var vel egentlig bakgrunnen for mitt innlegg i dag om tørr pike de to siste dagene. Makan (og den går jeg ikke på igjen)!

Hyggelig at du er innom igjen.

Mvh

Skrevet

He he, jeg pleier å gjennomskue provokatørene (trodde jeg). Takk for tips. Dette var vel egentlig bakgrunnen for mitt innlegg i dag om tørr pike de to siste dagene. Makan (og den går jeg ikke på igjen)!

Hyggelig at du er innom igjen.

Mvh

:)

Skrevet

*flirer* I`ll keep you informed! :o)

Har du nevnt noe til barnehagen om at de har tatt på ham bleier igjen? Har han hatt mange uhell?

Uhellene går i rykk og napp. Flere dager uten, og så dager med et par uhell. Det som skjer er at han ikke rekker doen. Ute har det vel ikke vært noen særlig uhell, men de tar jo på bleie. De sier de gjør det for sikkerehets skyld, og at det er så kaldt å tisse på seg. Jeg har ikke nektet dem det, men det er bare han og en til på den avd. som har sluttet med bleie så de har ikke så mye jobb med å skifte når han tisser seg ut. Men jeg har egentlig sakt hele tiden at det ikke er så viktig for meg at han slutter med bleie, men han ville gå på do selv og da ble det for dumt å ikke følge opp det.

Skrevet

Uhellene går i rykk og napp. Flere dager uten, og så dager med et par uhell. Det som skjer er at han ikke rekker doen. Ute har det vel ikke vært noen særlig uhell, men de tar jo på bleie. De sier de gjør det for sikkerehets skyld, og at det er så kaldt å tisse på seg. Jeg har ikke nektet dem det, men det er bare han og en til på den avd. som har sluttet med bleie så de har ikke så mye jobb med å skifte når han tisser seg ut. Men jeg har egentlig sakt hele tiden at det ikke er så viktig for meg at han slutter med bleie, men han ville gå på do selv og da ble det for dumt å ikke følge opp det.

Det høres jo likt ut. Det er ikke så viktig for meg uten bleie, men jeg synes det er dumt med nederlaget å ta på bleie for et barn som har stor fokus på og er stolt over å gå med truse. Men er det nødvendig, så skal jo bleien på. Spørsmålet er vel mer om det er nødvendig eller ikke. Jeg prøver uten bleier en tid til. Det har gått bra de tre siste dagene uten bleie, både inne og ute.

Skrevet

Det høres jo likt ut. Det er ikke så viktig for meg uten bleie, men jeg synes det er dumt med nederlaget å ta på bleie for et barn som har stor fokus på og er stolt over å gå med truse. Men er det nødvendig, så skal jo bleien på. Spørsmålet er vel mer om det er nødvendig eller ikke. Jeg prøver uten bleier en tid til. Det har gått bra de tre siste dagene uten bleie, både inne og ute.

Her er det blitt sånn at de tar på bleie når han skal ut, men han tisser ikke i den. Så da er det jo greit nok med bleie egentlig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...