sigve88 Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 hey, jeg er en gutt på 17år, jeg er og har alltid vært litt tilbaketrukket, hvor jeg har litt angst for å gå på fest med venner, og at jeg skal bli godtatt. kan det ha noe å gjøre med at jeg er overvektig? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 du sier du har venner, og føler du deg trygg på dem, så går det nok utmerket godt an å prate med de om det du lurer på. Og også gå på fest med de.Så ordner det seg kanskje. Jeg selv var kjempe flau i barn og ungdomstid, og det gikk over! 0 Siter
Gjest rotløs Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 du sier du har venner, og føler du deg trygg på dem, så går det nok utmerket godt an å prate med de om det du lurer på. Og også gå på fest med de.Så ordner det seg kanskje. Jeg selv var kjempe flau i barn og ungdomstid, og det gikk over! Øv deg i sosiale samenhenger.Jeg også turte knapt åpne munnen i større forsamlinger når jeg var på din alder. Nå er det rake motsetningen. Å størelsen din betyr ingenting på om folk liker deg eller ikke som person. Vet om mange kraftige og overvektige folk som er svært festlige og kjekke å være sammen med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.