Gjest Premoprimo Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg har kjøpt johannesurt på helsekost før. Går ikke det lenger?. Må jeg til legen å få det da? 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Vet ikke, men de har jo nå dokumentert effekten, så da havner det vel på apotek som alt annet med dokumentert effekt... 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Du vet det kanskje godt, men husk du ikke kan bruke dette middelet sammen med et SSRI. vennlig hilsen 0 Siter
Hønemoren Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har hørt at de har sluttet å selge det i helsekostbutikker. På apoteket får du kjøpt det, også som homeopatisk medisin (dråper) og det virket vel så godt som pillene synes jeg. Billigere var det også. 0 Siter
Gjest Sabeltanna Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 I sverige får du kjøpt både tabletter og flytende johannesurt på helsekost:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.