Gå til innhold

Denne ventetiden er laaaaang:(

Anbefalte innlegg

Her kommer det litt frustrasjon fra meg med håp om litt oppmuntring i en lang ventetid. Vi fikk tildelt en skjønn liten prins ifra Thailand i begynnelsen av april og venter fremdeles på reisebeskjed. Vet at det står skrevet 7-10 mnd til hentereise men tiden føles likevel utrolig lang. Etter kontakt med VB fikk jeg vite at de håper på at vi får hente i okt/nov, men det er jo ikke sikkert, går derfor og venter og venter på den store tlf nå om dagen, men den kommer jo aldri:( Hva skal jeg gjøre, noen med gode tips? Barnerommet er klart, det meste er handlet inn, så jeg sitter nå bare og tripper, vil at tiden skal gå fort, men den går bare så utrolig sakte:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202865-denne-ventetiden-er-laaaaang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaaaa, det er den!

Jeg forstår godt at du er desperat. Å vente så lenge etter tildelig må være uutholdelig!

Vi fikk beskjed for 3 1/2 uke siden at de jobbet med vår sak i Colombia og har ikke hørt mere siden. Jeg er fysisk og psykisk utslitt!

Ønsker dere lykke til. Håper at det skjer noe for dere snart!

Du kan få litt trøst og forståelse fra meg i alle fall!

Jeg synes det er en pine å vente i uvisshet på å få tildeling, og jeg kan tenke meg at det må være hakket enda mer pinfult å vente i uvisshet på å få hente hjem en datter eller sønn etter tildeling...

Håper det ikke tar lang tid før dere får reisebeskjed nå!

Trøsteklem fra

Føler med deg ! Jeg husker den tiden vi ventet og hvordan jeg hadde det! Jeg forstørret opp bildet av vårt fantastiske, nydligste og verdens beste og rammet inn til oss og besteforeldrene. De hang bildet av barnebarnet (som de også ventet på )opp på veggen. Det hjalp meg litt at hun også eksisterte hjemme hos dem. Selv hadde jeg bildet i ramme med med i stuen, på kjøkkenet og på nattbordet og snakket med henne som om hun var i huset ! Jeg lånte bøker om landet hun kommer fra, lånte videoer på reisebyrået og ambassaden ! Ja, ja det var kanskje litt voldsomt, men ingen kan ta fra deg den gleden og lengselen etter barnet ditt. Ønsker at reisebeskjeden kommer til deg så snart som mulig, jeg krysser fingrene for deg og alle andre som venter !

All medfølelse til deg!!! Vi gikk 16 mnd og ventet på reisebeskjed og det var knalltøft!!

Har desverre ikke noen gode råd å gi deg. Jeg hadde mange opp og nedturer i ventetida og trodde aldri at jeg skulle klare å holde ut. Men dagene gikk på et vis,og endelig kom tlf. Gutten vår var enda mer fantastisk enn jeg hadde håpet på og det var verd all venting sett i ettetid.

Her kommer en liten oppmuntring fra meg også! Vi har jo akkurat fått tildeling, så vi håper på at vi får reise til Thailand i april/mai (optimistiske scenariet).

Jeg prøver å få lært meg noen ord/fraser på thai, men er egentlig veldig lite effektiv for det er lett å dagdrømme og heller sjekke divers nettsteder om thailand og adopsjon og lure på hvor man skal oppholde seg i Thailand etter at gullgutten er i våre armer!

Så: jeg kjenner følelsen godt!

Lykke til! og gi lyd fra deg hvis du vil se hentevideo...

Annonse

Her kommer en liten oppmuntring fra meg også! Vi har jo akkurat fått tildeling, så vi håper på at vi får reise til Thailand i april/mai (optimistiske scenariet).

Jeg prøver å få lært meg noen ord/fraser på thai, men er egentlig veldig lite effektiv for det er lett å dagdrømme og heller sjekke divers nettsteder om thailand og adopsjon og lure på hvor man skal oppholde seg i Thailand etter at gullgutten er i våre armer!

Så: jeg kjenner følelsen godt!

Lykke til! og gi lyd fra deg hvis du vil se hentevideo...

Tusen takk for svar og oppmuntring fra dere, det hjelper faktisk;) Det er på en måte godt å vite at det ikke bare er oss som er i en slik situasjon men at vi er i eller har vært i samme båt alle sammen. Skal prøve å gjøre det beste jeg ka ut av den siste tiden nå.

Gjest sussilei

Skjønner så godt at tiden går treigt som sirup! Vi ventet 7 uker etter tildeling på å få reise til Kina - Utrolig "luksus", med andre ord! Men likevel føltes det innmari lenge!

7-10 mnd....får nesten vondt i magen ved tanken!

Lykke til, krysser alt jeg har for at tiden går fort, og at det heller blir 7 enn 10 mnd!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...