Gå til innhold

Hvor lang tid bruker Region Øst?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akk ja, jeg lurer selv, jeg. Vi er registrert i region øst i slutten av mai, og jeg har håpet så veldig på godkjenning i slutten av oktober. Har jo sett at behandlingstiden har ligget på drøyt fire-fem måneder den siste tiden.

Krysser fingre for oss begge, jeg. :)

Gjest en som venter

Da hadde jeg sjekket opp saken hadde jeg vært deg. Vi ble godkjent for snart en uke siden, og det var da rundt 4 1/2 mnd siden reg.

De har rotet en del der i det siste, så det lønner seg å følge opp...

Oi, kanskje jeg bør sjekke også? Vi er reg. helt i begynnelsen av juni.

Kan vi da vente godkjenning snart? Tror du de kan ha rotet med flere?

Annonse

Da hadde jeg sjekket opp saken hadde jeg vært deg. Vi ble godkjent for snart en uke siden, og det var da rundt 4 1/2 mnd siden reg.

De har rotet en del der i det siste, så det lønner seg å følge opp...

Jeg har hørt at Bufetat ringer når søknaden er ferdigbehandlet. I så fall kan man jo straks søke om vandelsattest og andre papirer som må være datert etter godkjenningen.

Stemmer dette, eller må man vente på å få brevet i postkassen?

Mattias1365380379

Ja. vi får bare håpe "at den som venter på noe godt ikke venter forgjeves".

Fikk opplyst at denne gangen går det litt lenger tid, pga mange søkere... og de har ennå ikke startet på juli-bunken :(

Hei!

Jeg tror nok dessverre ikke de er ferdige med mai ennå engang :-(

Vi er reg i beg av juni, og har ikke hørt noe.

Hilsen

valmue1365380326

Jeg har hørt at Bufetat ringer når søknaden er ferdigbehandlet. I så fall kan man jo straks søke om vandelsattest og andre papirer som må være datert etter godkjenningen.

Stemmer dette, eller må man vente på å få brevet i postkassen?

Vi har ikke blitt oppringt de to gangene vi er blitt godkjente... Godkjenninga kom i posten.

Hilsen fra

Hei!

Jeg tror nok dessverre ikke de er ferdige med mai ennå engang :-(

Vi er reg i beg av juni, og har ikke hørt noe.

Hilsen

Men nå ser det ut til at de er ferdige med mai: Vi hadde registreringsdato 31.05, og godkjenningen kom i posten i dag!

Hipp hurra! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...