Gjest god førjulstid ;o) Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Da var siste julegava i boks !! Nå venter jeg bare på snøen. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Kan du handle for meg også ;-) 0 Siter
edlih Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg kjøpte mine to første idag, men vet at når jeg først begynner pleier det å gå unna. Har veldig mange av de andre klare i hodet, så det som mangler nå er tid og kanskje litt penger(bilen var på verksted idag=9300 kr) 0 Siter
calendula Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Kjøpte 2 idag, jeg og. Første gang jeg har vært så tidlig ute. Det er lettelse med alt som er gjort :-) 0 Siter
grot Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Oisann, det var raskt levert! Har mange gaver i boks jeg også, men må også spare noen til den søte førjulstid. Det er noe med å komme i skikkelig julestemning.... noe jeg har problemer med om jeg strever rundt og skal kjøpe 25 julegaver i dagene før jul. Her er høydepunktet kvelden når alle gavene tas fram for å pakkes inn. Det går ingen butikk-pakkede gaver ut av huset her og jeg _storkoser_ meg med den seansen..... ÅÅÅ, gleder meg til jul:-) 0 Siter
bb71 Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Neimen, ærlig talt da! Tenker du ikke på oss som slett ikke har begynt å tenke på jul engang, kanskje bortsett fra en smak på julemarsipanen..... Synes det er dårlig gjort å gi meg slik dårlig samvittighet fordi jeg vet at jeg nok en gang kommer til å være ute i siste liten.... Heldigvis er jeg distre og glemsom, så dette innlegget setter nok ikke varige spor.... 0 Siter
org Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Å, gid det var meg! Men vi har ikke så mange igjen vi heller. De vanskeligste... til barn og ektefelle. 0 Siter
Maggi Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 *finner frem julelisten min og ser at jeg også har vært veldig flink* God jul! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Guriland, jeg måtte virkelig sjekke datoen for å se om det var et gammelt innlegg fra i fjor som var hentet frem igjen. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Eneste som minner om jul her er at jeg kjøpte meg en flaske julebrus i går. 0 Siter
iselin Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Jul?????? Det har jeg da virkelig ikke tenkt på enda. 0 Siter
sheba Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Jøss!! Imponert:-) her i huset er status: Kuttet i gaver til de fleste utenom nærmeste familie (kjøpte til altfor mange før) Kuttet i gaver til de eldste familiemedlemmer.. Kuttet i antall gaver til barna (unødvendig at de får for tusenvis av kroner) *fundere og klø meg i hodet* *pling, ei lyspære tennes* *finner treskoa og tusler i veg mot stortinget* (jeg høres jo ut som en politiker:-) hehehe Spøk til side: jeg har ikke kjøpt en eneste julegave i år, men du fikk meg til å starte visse funderinger;-) God førjulstid! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.