Gå til innhold

Se og Hør og aldersgrense...

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke akkurat uberhappy for at mitt barn skal lese sånt, jeg syns det formidler dårlige holdninger, rett og slett. Nå tenker jeg på sensasjonspreget sladder... Nå kjøper ikke vi sånt, men jeg nekter henne ikke å lese det på legekontorer el.l, jeg bare foreslår noe annet istedet.

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• Maggi

5

• laban

3

• Katt-ja

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Må innrømme at jeg har lurt på hvilke privatpersoner som kjøper bladet (i tillegg til enkelte venner).

Nå vet jeg det: Det er (nesten) alle DOL-mødrene :P

Hehe, kanskje alle untatt du?

Her er man jo stort sett anonym, så da er det ikke så farlig å innrømme at man leser Se og Hør. Innimellom er det godt å slippe å bruke hjernekapasiteten. Hva er vel da bedre enn å stikke hodet inn i Se og Hørs verden ;-)

Selv liker jeg å lese på senga før jeg sovner og da er Se og Hør det beste. Jeg leser kanskje to sider før jeg sovner, så bladet varer gjerne en hel uke :-)

Jeg er ikke akkurat uberhappy for at mitt barn skal lese sånt, jeg syns det formidler dårlige holdninger, rett og slett. Nå tenker jeg på sensasjonspreget sladder... Nå kjøper ikke vi sånt, men jeg nekter henne ikke å lese det på legekontorer el.l, jeg bare foreslår noe annet istedet.

Jeg pleier også å foreslå annen lektyre og hun maser aldri om å lese Se og Hør. Hun vet at jeg ikke lar henne få lese annet enn utvalgte sider, så i grunnen er det ikke noe problem nå. Jeg bare undrer meg på om min kontrollerende holdning til dette kan medføre at Se og Hør, for henne, blir mer spennende enn det faktisk er...

Må innrømme at jeg har lurt på hvilke privatpersoner som kjøper bladet (i tillegg til enkelte venner).

Her er det da mange som ikke kjøper bladet. Da må du lese innleggene på nytt, gitt. Men et par av oss innrømmer å lese hos tannlegen. (Da er jeg ikke med på å finansiere driften, men får sett et og annet bilde mens jeg venter.)

Annonse

Jeg pleier også å foreslå annen lektyre og hun maser aldri om å lese Se og Hør. Hun vet at jeg ikke lar henne få lese annet enn utvalgte sider, så i grunnen er det ikke noe problem nå. Jeg bare undrer meg på om min kontrollerende holdning til dette kan medføre at Se og Hør, for henne, blir mer spennende enn det faktisk er...

Jeg skjønner så absolutt hva du mener. ;)

Jeg har/vil aldri kjøpe Se og Hør. Og det er ikke et blad jeg velger å lese hos legen, men man plukker jo ofte opp det lesestoffet som er nærmest. Faktisk har jeg lest et temablad om diabetes, i stedet for å lese Se og Hør :P

En veldig god løsning er å ikke kjøpe bladet. Det sprøytet der kan du lese gratis hos tannlegen, legen, frisøren osv.

Hvis man er blant dem som kjøper denne blekka to ganger i uka, skal man gå bra ofte til tannlegen etc for å få lest det! ;-)

Synes jeg ser for meg dol'erne ta på seg en slags varia nt av pub-tel-pub-sko og gå fra den ene tannlegen til den andre gjennom byen for ikke å være for ofte på ett og samme sted! ;-)

En veldig god løsning er å ikke kjøpe bladet. Det sprøytet der kan du lese gratis hos tannlegen, legen, frisøren osv.

Jeg har tross alt ikke råd til å dra til tannlegen, legen eller frisøren en gang i uka! Det får da være grenser ;-)

Annonse

Hvis man er blant dem som kjøper denne blekka to ganger i uka, skal man gå bra ofte til tannlegen etc for å få lest det! ;-)

Synes jeg ser for meg dol'erne ta på seg en slags varia nt av pub-tel-pub-sko og gå fra den ene tannlegen til den andre gjennom byen for ikke å være for ofte på ett og samme sted! ;-)

å fytti helv... d skal bli dyrt.

Jeg må ha se og hør 2 dager i uka.

Kan vel kanskje sette meg på venterommet uten å ha time og heller dikte opp noe om hvorfor jeg sitter der hmmm tenker..

å fytti helv... d skal bli dyrt.

Jeg må ha se og hør 2 dager i uka.

Kan vel kanskje sette meg på venterommet uten å ha time og heller dikte opp noe om hvorfor jeg sitter der hmmm tenker..

Ja, det er derfor du nå må kartlegge alle tannleger, leger, frisører, hudterapeuter etc i rimelig nærhet, og sette opp en plan for hvor du skal gå og når.

Hvis noen sier "værsågod neste" og ser på deg så bare si med et lett smil at du venter på noen som er inne til behandling! ;-)

LOL

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...