Gjest Ramina Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Hentet min yngste sønn på 9 år og tok ham med meg for å handle. Vi handlet i matbutikken sammen og så tittet vi litt på Nille sammen. Poden hadde meg lommeboka si og skulle handle seg litt, og jeg sa til ham at jeg ventet på ham på kafeen rett utenfor for i dag skulle vi ta oss en kafferast sammen. Etterhvert kommer poden ut med en pose med småtterier han hadde handlet og setter en søt liten glassmugge forand meg...værsågod sier han. Næmmen, har du kjøpt gave til mamma du da sier jeg... Ja, fordi du er så snill og tar vare på oss og sånn, sier poden da. Gjett om hjertet mitt ble varmt da 0 Siter
Maggi Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Ååå, så nydelig! Den tenker jeg får hedersplass i hjemmet! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Ååå, det var rørende :-) Har selv en datter som et par ganger har kjøpt noen små gaver til meg. 0 Siter
KaVa Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Så sjarmernede, da :-) Alltid hyggelig å vite at "jobben" man gjør som mamma blir satt pris på :-) 0 Siter
KaVa Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Så sjarmernede, da :-) Alltid hyggelig å vite at "jobben" man gjør som mamma blir satt pris på :-) Sjarmerende, selvsagt... 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Ååå, så nydelig! Den tenker jeg får hedersplass i hjemmet! Tusen takk. De er slik begge...er velsignet med to hærlige barn 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Så sjarmernede, da :-) Alltid hyggelig å vite at "jobben" man gjør som mamma blir satt pris på :-) Takk De er begge i det hele tatt veldig flinke til å si de er glade i meg, kjøper en liten ting i ny og ne, tegner tegninger med "glad i deg mamma" gi meg en klem osv. Er velsignet med to hærlige barn 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Nyydelig!! Tusen takk Er fryktelig stolt av dem begge 0 Siter
Maggi Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Tusen takk. De er slik begge...er velsignet med to hærlige barn Man høster som man sår. ;o) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Ååå, det var rørende :-) Har selv en datter som et par ganger har kjøpt noen små gaver til meg. Tusen takk De er begge veldig flinke til å vise at de setter pris på meg, gi meg en spontan klem, kjøpe småting til meg, tegne tegninger med "glad i deg mamma" osv. Husker godt også for en par år siden...størstemann hadde en 60 kr i lommeboka og hadde fryktelig lyst å sykle avgårde og handle. Det er sol og deilig vær og vi sitter på terassen. Han sykler de 4 km det er til "byen" og kommer tilbake med noen få kroner i lommeboka og et par nydelige øredobber til mamma, handlet på gullsmeden. Er velsignet med to flotte barn 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Man høster som man sår. ;o) Tusen, tusen takk. Ingen premie er større enn å se sine barn lykkelige, trygge og harmoniske. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Å, så koselig. Rørende når de viser så tydelig at de setter pris på en. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Å, så koselig. Rørende når de viser så tydelig at de setter pris på en. Ja, ikke sant De er i det hele tatt veldig, veldig flinke til det. Jeg føler meg veldig heldig. Tusen takk 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Det var en koselig overraskelse:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.