Gå til innhold

Anbefalte innlegg

etter en tid med tenking har vi satt i gang prosessen igjen.jeg har en egenfødt på 17 år,1 kina prinsesse på 5 år og 1 kina prinsesse på 2,5 år.vi klarer ikke å stoppe det er jo så mange gleder med disse barna.hørte at bufa pioriterer 2 og 3 gangs søkere å behandlingstiden er nede i 1 mnd.dette kan gå fort.har hold dette hemmelig for familien for vi har så lyst til å overaske dem.får se hvor lenge jeg klarer det,holder på å sprekke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203027-yes-vi-gj%C3%B8r-det-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper dere kan legge ut mer informasjon om dette hvis dere vet noe mer! Hva med barnevernet? Skal de også ha kortere behandlingstid for nummer to og tre?

Hei"

Sjekk www.verdensbarn.no. Der er det lagt ut informasjon om at Bufetat har en intensjon (merk: ingen garanti) om å forkorte behandlingstiden for andregangssøkere.

MVH

Jeg håper dere kan legge ut mer informasjon om dette hvis dere vet noe mer! Hva med barnevernet? Skal de også ha kortere behandlingstid for nummer to og tre?

ja det skal de.se på adopsjonsforum sin side.vi snakket med barneværnet i dag å de sa de silte ut 2 og 3 gangs søkere.vi har jo vært godkjent før så de prøvde å få det unna på 1 til 2 mnd.vi får se,men det blir spennende uansett.

Gjest Vi gjør det vi og - YES

Hei"

Sjekk www.verdensbarn.no. Der er det lagt ut informasjon om at Bufetat har en intensjon (merk: ingen garanti) om å forkorte behandlingstiden for andregangssøkere.

MVH

Lykke til.

Enig med deg - barna gir mye glede. Vi går igang igjen vi og - hihi. Har to jenter på 5 og 2 1/2 vi også. Spørs også hvor lenge vi klarer å holde tett. Foreløpig er det hemmelig da - hihi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...