Gjest Ubehagelig opplevelse Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har prøvd Vival for første gang, i går kveld (7,5 mg). Jeg reagerte med å bli noe som minte mistenkelig mye om å være full; sjanglet, tenkte uklart osv. Og jeg ble svært trøtt. Kollapset etter kort tid og våknet 12 timer senere.. Mistet forelesningene mine. I hele dag har jeg følt meg nokså maroder, minner om bakrus.. I det hele tatt så synes jeg dette var ubehagelig og noe som alldeles ikke frister til gjentagelse. Det virket ikke beroligende i det hele tatt, som jo var intensjonen bak å ta dette. Er det virkelig sånn Vival virker ? Hvordan mange kan klare å bli avhengige av dette, er meg i såfall en gåte..?! Jeg vil i hvertfall ikke frivillig ta dette igjen.. Eller er det meg det er noe rart med ? 0 Siter
meira Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Hvis sdu ikke har vært vant til og ta vival, er 7,5 gram for mye. Sannsynligvis kan en 2 mg tablett være nok. Hvis du er i et anfall av skikkeløig panikkangst, kan det hende at vivalen hadde virket annerledes/riktig. Dosen er for stor. Mvh 0 Siter
sillebertine Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Hvis sdu ikke har vært vant til og ta vival, er 7,5 gram for mye. Sannsynligvis kan en 2 mg tablett være nok. Hvis du er i et anfall av skikkeløig panikkangst, kan det hende at vivalen hadde virket annerledes/riktig. Dosen er for stor. Mvh Helt enig at dosen var for stor hvis det er første gang du tar en Vival. Meningen med å ta Vival er jo å bli avslappet, få angsten på avstand etc., men når du tar så mye at du får "hangover" neste dag, sjønner jeg at det ikke er fristende til gjentagelse. Du skulle nok bare ha tatt halvparten, eller mindre. Men det er nok andre tabletter som kan hjelpe deg bedre. Noen som du ikke får hangover av. Spør en lege, så får du nok noe som passer akkurat deg. 0 Siter
liz1977 Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Helt enig at dosen var for stor hvis det er første gang du tar en Vival. Meningen med å ta Vival er jo å bli avslappet, få angsten på avstand etc., men når du tar så mye at du får "hangover" neste dag, sjønner jeg at det ikke er fristende til gjentagelse. Du skulle nok bare ha tatt halvparten, eller mindre. Men det er nok andre tabletter som kan hjelpe deg bedre. Noen som du ikke får hangover av. Spør en lege, så får du nok noe som passer akkurat deg. Min psykiater sier at hos noen har vival en effekt som den ikke har i utgangspunktet. Dette går ut på at personen blir mer urolig og får mer angst. Du har sikkert tatt en for stor dose. Vival er en av de preparatene som er mest populære blant rusmisbrukere på grunn av rusfølelsen de kan gi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.