Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag er det ett år siden vi fikk telefon fra AF med beskjed om at vi hadde fått en liten sønn og lillebror. Jeg husker det som det skulle vært i går, men allikevell føler jeg det som om vi har hatt lillebror i evigheter. Jeg er bare så gla for at akkuratt han ble vår, og det synes nok storebror også for de to guttene får ikke lekt nok med hverandre for tida ;)

Lykke til alle dere som venter, og selv om det kan virke håpløst i ventetida, så er det altså barn i den andre enden..... ;-D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203087-ett-%C3%A5r-er-g%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Elly!

Er det virkelig gått 1 år siden allerede?? Det er helt sprøtt å tenke på at vi var sammen i Colombia når dere fikk storebror og at vi ennå venter på vår nestemann.... Selv om vi startet opp så fort vi kunne... Snakk om å trekke det korteste strået..... Men så kastet vi bort et halvt år på å vente på FANA og da...Vi får tenke at det er vel en grunn for det, vårt barn er vel ikke klar enda...

Klem fra

Gratulerer med dagen, heldiggrisen dere!! :-D

Jeg husker godt da dere fikk Telefonen, og hvordan jeg håpte at det ikke skulle være så lenge til det ble vår tur... Den gang ei! :-(

Men jeg må jo få si det - dette året har gått UTROLIG fort når jeg ser tilbake på det - tross alt!

Dere har to skjønne gutter, Elly, spent på om det blir en nr tre eller om det blir hytte ;o)

Hils mannen!

beste hilsen fra

Heisann.

Helt utrolig som tiden går, vi hadde "ett års dag" for to uker siden.....

Takk for sist forresten, utrolig koselig å møte dere igjen.

Tar dere en Bergens tur snart?

Kos deg hjemme med dine vakre små.....

Klem

Gratulerer med vel overstått ett års jubileum! Ja, det var utrolig kos å treffe dere igjen. Tur til Bergen vet jeg ikke om vi får til før jul. Den travle mannen min skal ut å farte litt .... Jeg skal sende deg en mail, men da må du først sende meg mail adressen deres, for den har forsvunnet når vi hadde kræsj ;) Hils guttene dine!

Annonse

Gratulerer med dagen, heldiggrisen dere!! :-D

Jeg husker godt da dere fikk Telefonen, og hvordan jeg håpte at det ikke skulle være så lenge til det ble vår tur... Den gang ei! :-(

Men jeg må jo få si det - dette året har gått UTROLIG fort når jeg ser tilbake på det - tross alt!

Dere har to skjønne gutter, Elly, spent på om det blir en nr tre eller om det blir hytte ;o)

Hils mannen!

beste hilsen fra

Takk for gratulasjon og ikke minst takk for sist. Verden er jammen ikke stor! Om det blir barn nr 3 eller hytte er ikke godt å si, vil nå helst ha i både pose og sekk. Har faktisk vært på hyttevisning i dag, og maen er helt syk ....

Hei Elly!

Er det virkelig gått 1 år siden allerede?? Det er helt sprøtt å tenke på at vi var sammen i Colombia når dere fikk storebror og at vi ennå venter på vår nestemann.... Selv om vi startet opp så fort vi kunne... Snakk om å trekke det korteste strået..... Men så kastet vi bort et halvt år på å vente på FANA og da...Vi får tenke at det er vel en grunn for det, vårt barn er vel ikke klar enda...

Klem fra

Takk for gratulasjonen, escimo!Det var utrolig gøy å treffe dere "sånn plutselig" i Bogota for snart 4 år siden. Bare så synd at det var dagen før vi skulle reise hjem ....

Håper dere snart får telefon slik at dere endelig kan bli to barns familie ;) Gleder meg til å høre gla'nyheter ifra deg og følger spent med!

Takk for gratulasjon og ikke minst takk for sist. Verden er jammen ikke stor! Om det blir barn nr 3 eller hytte er ikke godt å si, vil nå helst ha i både pose og sekk. Har faktisk vært på hyttevisning i dag, og maen er helt syk ....

Kan jeg godt forstå ;-) Hvor var dere og så på hytte henne da? Vi var oppe i dag igjen, nå er taket kommet på - vinduene kommer om et par uker. Vi angrer ikke et sekund!

Beste hilsen fra

Kan jeg godt forstå ;-) Hvor var dere og så på hytte henne da? Vi var oppe i dag igjen, nå er taket kommet på - vinduene kommer om et par uker. Vi angrer ikke et sekund!

Beste hilsen fra

Er på samme stedet, men i et annet hytte felt. Jeg tror vi kunne se rett over på fjellsida der deres ligger.

Kjekt at dere ser fremgang så raskt. Hvis det går så fort i svingene blir den sikkert ferdig før tida. Tenker nok at ungene deres kommer til å få det helt topp der oppe ;)

Er på samme stedet, men i et annet hytte felt. Jeg tror vi kunne se rett over på fjellsida der deres ligger.

Kjekt at dere ser fremgang så raskt. Hvis det går så fort i svingene blir den sikkert ferdig før tida. Tenker nok at ungene deres kommer til å få det helt topp der oppe ;)

Spennende! Ligger den på Finn? Du får hyle ut om dere blir hyttenaboer da :-D

Vi gleder oss bare mer og mer og angrer i alle fall ikke så mye som et halvt nanosekund på kjøpet. Hytta er jo ikke ferdig enda, og allerede har vi fått mye kos ut av den ;o)

Greit å ha noe annet enn Telefonen å fokusere på også....

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...