puttelull Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg hadde en tråd om hvor slitne vi er her i huset for tida, og må bare fortelle hva som skjedde idag: I dag ble jeg kallet inn til den nye sjefens kontor(kvinnelig). Ho spurte meg rett ut hvordan det var med meg for tida. Da begynte jeg å grine, veit du... Tårene bare hagla! Jeg måtte jo innrømme at jeg var litt sliten, hvorpå sjefen sier:"Du er blant de flinkeste, hyggeligste, mest positive og sympatiske arbeidstagerne vi har her, og du er veldig dyktig på ditt felt, men jeg ser at du er sliten!Jeg lurer på om du kanskje skulle blitt delvis eller helt sykmeldt frem til jul, jeg, og få tid til å komme deg litt ovenpå! Vi er jo livredde for å miste deg, og at du skal gå på en skikkelig smell, og ikke komme tilbake til oss. Hva tror du om det!?" Hva skal man si!? JEg ble helt målløs! Jeg har aldri før hatt en sjef som virkelig har vist slik omtanke for meg som arbeidstaker! Hun vet jo om både aborten, og de søvnløse nettene pga. minstemann, og jeg _er_ faktisk helt på felgen nå! Så, på mandag skal jeg til legen, og be om sykmelding i 40 % (jeg jobber 75%). Da får jeg arbeidsdag på mandag og fredag, og 2 hele dager for meg selv, +den dagen med alle tre ungene hjemme. Det betyr jo også at jeg får tid til å kose meg med familien min (og ikke minst med gubben!), og at jeg blir i bedre stand til å følge opp minstemann! Selv om det kan føles som et lite nederlag å ikke takle å være utearbeidende 3-barnsmor, vet jeg at det er nettopp dette jeg har ønsket meg lenge nå. Og så er det så godt at andre setter ord på det, hvordan jeg har det! Jeg har vært sykemeldt så mange ganger pga. svangerskap tidligere, og følt at jeg ikke ble tatt på alvor, at det er inderlig godtå vite at man har sjefen i ryggen, og ikke imot seg... Måtte bare fortelle hvor letta jeg i bunn og grunn er akkurat nå! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203105-jfr-litt-slitne-tr%C3%A5den/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jøss! Du har en suveren sjef det må jeg si! Ta imot tilbudet med åpne armer og ikke se det som et nederlag, du har vært gjennom mye og trenger tid og ro til å komme deg videre. *Stor klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203105-jfr-litt-slitne-tr%C3%A5den/#findComment-1449539 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentene2 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Du må da absolutt ikke se det som et nederlag - alle kan gå på en vegg iblant og jeg tror at du faktisk rakk å stoppe med bare nesetippen som toucha. Mye bedre å ta det før det går helt gærnt (som sjefen din sier - sånn sjef burde alle ha). Du skal se at når soveproblemene til minste barnet ditt blir bedre vil du også få mer energi. Ta vare på deg selv nå ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203105-jfr-litt-slitne-tr%C3%A5den/#findComment-1449549 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Så godt å høre at sjefen viste omtanke for deg! Ta godt vare på deg selv :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203105-jfr-litt-slitne-tr%C3%A5den/#findComment-1449567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvillingmamma Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ta i mot med åpne armer!! Samle energi og krefter og du blir et nytt menneske. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203105-jfr-litt-slitne-tr%C3%A5den/#findComment-1449636 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke hør på meg, jeg har paranoia når det gjelder det Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 hmmm...hun er vel ikke doler som har kjent deg igjen her inne...hehe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203105-jfr-litt-slitne-tr%C3%A5den/#findComment-1449761 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blomsterløk Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Du er jammen heldig med sjefen din. Ikke ta dette som noe nederlag. Nei, slapp av og samle krefter og prøv å nyte tilværelsen. Du skal se alt blir _så_ mye bedre bare minstemann begynner å sove skikkelig. Har forresten en god venninne som har slitt mye med søvnen til sønnen sin. De fikk resept på medisin som hjalp gutten å få en fin søvnrytme. Gutten er som en ny i dag. Tror han gikk på medisin 7-10 dager jeg. Har du vurdert noe slikt? Kanskje verdt å høre med legen din om det også, når du først skal dit. Håper alt retter seg nå, og lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203105-jfr-litt-slitne-tr%C3%A5den/#findComment-1449788 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare litt nyskjerrig altså...... Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Dette var en sjef etter mitt hjerte!!!!! Du jobber ikke tifeldigvis i skedsmo kommune ?? I såfall tror jeg at jeg har vært borti denne dyktige damen......... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203105-jfr-litt-slitne-tr%C3%A5den/#findComment-1449921 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er det så lett da...? Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg tar ikke stilling til hvor syk du er når jeg skriver dette. Men helledussen.... det er da ikke snille sjefer som sjukmelder i dette landet??? Hun lurte på om du ikke kunne tenke deg å bli sjukemeldt... så blir dere enige om det og du vil gå og sjukmelde deg...hvor er legen i bildet her da? "rister på hodet.." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203105-jfr-litt-slitne-tr%C3%A5den/#findComment-1449980 Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelull Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg tar ikke stilling til hvor syk du er når jeg skriver dette. Men helledussen.... det er da ikke snille sjefer som sjukmelder i dette landet??? Hun lurte på om du ikke kunne tenke deg å bli sjukemeldt... så blir dere enige om det og du vil gå og sjukmelde deg...hvor er legen i bildet her da? "rister på hodet.." Skjønner at du stusser, men les innlegget under først, så kanskje du skjønner hhovr landet ligger!;-) -----og det går meg faktisk snart på nervene! Vi har 3 unger: 6, 3 og 1 år. De eldste er veldig greie o snille unger, sover hele natta, og er ellers veldig trivelige å være mamma og pappa til! Minsten er jo verdens nusseligste lille skøyer, sjarmerer absolutt alle han ser, og er barnehagens maskott (han er den minste der). Det er kjempetrivelig å være mamma og pappa til denne lille, gode knerten også. Men- minsten har enda ikke sovet en hel natt! Han er 16 mnd. og vi har prøvd "alt": Skrikemetode, Avena Sativa, Dentinox i tilfelle tenner, ligger på eget rom, på vårt rom, i samme seng som oss,ja, alt vi kunne tenke oss, og mer til. Vi fikk det fint til med de to andre, de sov fra de var 3 og 5 mnd gamle, de! Jeg gikk sykmeldt i hele svangerskapet med knerten, og hadde både hyperemesis og bekkenløsning, og sov derfor ikke om nettene da heller. Nå er jeg begynt i jobb (75%), og har en dag fri sammen med ungene. Men nå begynner det å røyne på, altså! Gutten sovner glatt i 19-tida, og sover til ca 22/23. Fra da gog til i 4-5-tida om morgenen skriker han i ett sett! Ingenting hjelper! Ikke vil han ha vann, ikke melk, ikke kos, alt er feil. Vi prøver å overhøre ham (han ligger på naborommet vårt), men han skriker til han mister pusten... Jeg sover ca 1,5 time om natten, og det er dårlig kombinajson med jobben, altså! Jeg er lærer i barneskolen, og føler at jeg "vasser" i unger, snørr og tårer døgnet rundt. Vi skal til helsesøster neste torsdag, og jeg lurer på å spørre om noe beroligende til gutten. Han sover nemlig heller ikke på dagtid! Han kan nok dorme av i bilen, hvis vi kjører til butikken, f.eks. men aldri lenger enn 10/15 minutter. Føler meg helt elendig her jeg sitter! Jeg måtte være hjemme idag, pga. migrene/spenningshodepine. Dette sliter jo ikke bare på meg, men på alle de 4 andre, og! Gubben er like sliten som meg, men han klarer å sove etter at de to eldste har lagt seg, noe jeg ikke gjør, for da skal det jo vaskes, ryddes, forerede mat til neste dag, forberede skoletimer... Vet at jeg kanskje bør senke krava til husarbeidet, da. Det jobber jeg med å klare! Huff, dette ble sytete, og sikkert uklart. Men jeg synes jo synd på guttungen, også, for han har helt klart underskudd på søvn, stakkar! De to andre har jo også foreldre som kun fungerer "halvt", da vi er mektig slitne og trøtte etter en arbeidsdag... Jeg vet jo så klart at det å ha unger er slitsomt i en periode, men når _ingen_ sover mer enn det vi gjør, ja da går det på stumpene løs! Håper atnoen der ute har råd å gi!;-) - puttelull Svar på dette innlegget Tips en venn! Dette innlegget er skrevet til brukere generelt og blir ikke behandlet av våre fagpersoner. Fagpersonene gjennomleser ikke alle kommentarer og innlegg og innestår derfor ikke for det faglige innholdet i disse. Forøvrig gjelder de vilkår og regelverk som beskrevet på denne siden. -------------------------------------------------------------------------------- ------------------------- 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203105-jfr-litt-slitne-tr%C3%A5den/#findComment-1450026 Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelull Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Dette var en sjef etter mitt hjerte!!!!! Du jobber ikke tifeldigvis i skedsmo kommune ?? I såfall tror jeg at jeg har vært borti denne dyktige damen......... Nei, jeg jobber nok ikke der!;-( Men det er jo fint at det finnes flere dyktige damer!;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203105-jfr-litt-slitne-tr%C3%A5den/#findComment-1450031 Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelull Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 hmmm...hun er vel ikke doler som har kjent deg igjen her inne...hehe Nei, det er jeg _helt_ sikker på at hun ikke er!;-) Skjønner tankegangen din, da! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203105-jfr-litt-slitne-tr%C3%A5den/#findComment-1450034 Del på andre sider Flere delingsvalg…
skygge Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Skjønner at du stusser, men les innlegget under først, så kanskje du skjønner hhovr landet ligger!;-) -----og det går meg faktisk snart på nervene! Vi har 3 unger: 6, 3 og 1 år. De eldste er veldig greie o snille unger, sover hele natta, og er ellers veldig trivelige å være mamma og pappa til! Minsten er jo verdens nusseligste lille skøyer, sjarmerer absolutt alle han ser, og er barnehagens maskott (han er den minste der). Det er kjempetrivelig å være mamma og pappa til denne lille, gode knerten også. Men- minsten har enda ikke sovet en hel natt! Han er 16 mnd. og vi har prøvd "alt": Skrikemetode, Avena Sativa, Dentinox i tilfelle tenner, ligger på eget rom, på vårt rom, i samme seng som oss,ja, alt vi kunne tenke oss, og mer til. Vi fikk det fint til med de to andre, de sov fra de var 3 og 5 mnd gamle, de! Jeg gikk sykmeldt i hele svangerskapet med knerten, og hadde både hyperemesis og bekkenløsning, og sov derfor ikke om nettene da heller. Nå er jeg begynt i jobb (75%), og har en dag fri sammen med ungene. Men nå begynner det å røyne på, altså! Gutten sovner glatt i 19-tida, og sover til ca 22/23. Fra da gog til i 4-5-tida om morgenen skriker han i ett sett! Ingenting hjelper! Ikke vil han ha vann, ikke melk, ikke kos, alt er feil. Vi prøver å overhøre ham (han ligger på naborommet vårt), men han skriker til han mister pusten... Jeg sover ca 1,5 time om natten, og det er dårlig kombinajson med jobben, altså! Jeg er lærer i barneskolen, og føler at jeg "vasser" i unger, snørr og tårer døgnet rundt. Vi skal til helsesøster neste torsdag, og jeg lurer på å spørre om noe beroligende til gutten. Han sover nemlig heller ikke på dagtid! Han kan nok dorme av i bilen, hvis vi kjører til butikken, f.eks. men aldri lenger enn 10/15 minutter. Føler meg helt elendig her jeg sitter! Jeg måtte være hjemme idag, pga. migrene/spenningshodepine. Dette sliter jo ikke bare på meg, men på alle de 4 andre, og! Gubben er like sliten som meg, men han klarer å sove etter at de to eldste har lagt seg, noe jeg ikke gjør, for da skal det jo vaskes, ryddes, forerede mat til neste dag, forberede skoletimer... Vet at jeg kanskje bør senke krava til husarbeidet, da. Det jobber jeg med å klare! Huff, dette ble sytete, og sikkert uklart. Men jeg synes jo synd på guttungen, også, for han har helt klart underskudd på søvn, stakkar! De to andre har jo også foreldre som kun fungerer "halvt", da vi er mektig slitne og trøtte etter en arbeidsdag... Jeg vet jo så klart at det å ha unger er slitsomt i en periode, men når _ingen_ sover mer enn det vi gjør, ja da går det på stumpene løs! Håper atnoen der ute har råd å gi!;-) - puttelull Svar på dette innlegget Tips en venn! Dette innlegget er skrevet til brukere generelt og blir ikke behandlet av våre fagpersoner. Fagpersonene gjennomleser ikke alle kommentarer og innlegg og innestår derfor ikke for det faglige innholdet i disse. Forøvrig gjelder de vilkår og regelverk som beskrevet på denne siden. -------------------------------------------------------------------------------- ------------------------- du har min dypeste medfølelse puttelull. Mine tre er snart 7 år, 3 år og 1 år. Og selvom lillegutt har nesten helt sluttet å våkne på natta. Det er noen få ganger i mnd. da merker man det godt dagen etterpå. og hvis han våkner neste natt også. Ja da er man nesten som en zombie på jobb. Skjønner godt at du er helt utslitt nå, en trenger ikke å være et geni å skjønne at når man har tre små barn og jobber 75% i tillegg. Ja da trenger man mer en 1,5 time i søvn pr.natt Syns sjefen din er flink som kan sette seg selv inn i din situasjon og rekke ut hånden istedenfor la deg gå for langt slik at du blir utbrent. Vi kvinner er flinke til å la samvittigheten plage oss,slik at vi presser oss for langt. Det at sjefen ser at puttelull er utslitt og gir henne et godt råd om at komme seg til legen og få hjelp, gjør at sjefen får toppkarakter i min bok. En god sjef tar vare på sine ansatte, støtter de i vanskelige tider. Og tilbake så får han lojale ansatte som trives på arbeidsplassen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203105-jfr-litt-slitne-tr%C3%A5den/#findComment-1450053 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bb71 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Så bra - og du må ikke ha det minste fnugg av dårlig samvittighet. Og jeg synes sjefen din er klok, tror hun skjønner hvordan hun skal beholde gode medarbeidere. Men da må du være flink å pleie deg selv, sove på dagen og få overskudd. Finnes det ikke et søvnsenter her i landet? Har du sjekket dette? Kanskje det er hjelp å få der? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203105-jfr-litt-slitne-tr%C3%A5den/#findComment-1450085 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmiDen Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hvor herlig da! At du har en så omtenksom sjef. Hun burde kurse andre sjefer i å ta godt vare på sine ansatte, det å sette pris på dem. Ta godt vare på deg selv og dine:) Og lykke til med minstemann, det kommer seg nok skal du se, alle småtasser er forskjellig. Tenker på deg:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203105-jfr-litt-slitne-tr%C3%A5den/#findComment-1450088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare litt nyskjerrig altså..... Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Nei, jeg jobber nok ikke der!;-( Men det er jo fint at det finnes flere dyktige damer!;-) Så enig så enig;-) Jeg har hatt en lege som gjorde to vanskelige svangerskap lettere å komme gjennom ved å "passe på at jeg ikke pressa meg for mye" - det er nemlig noe vi flinke jenter er alt for god på...... Ta vare på deg selv nå i denne situasjonen!!!!!!!!!!!;-) Sjansen for at du kommer deg ovenpå igjen er mye større når du har forståelse fra din sjef. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203105-jfr-litt-slitne-tr%C3%A5den/#findComment-1450112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sliten jeg og Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg tar ikke stilling til hvor syk du er når jeg skriver dette. Men helledussen.... det er da ikke snille sjefer som sjukmelder i dette landet??? Hun lurte på om du ikke kunne tenke deg å bli sjukemeldt... så blir dere enige om det og du vil gå og sjukmelde deg...hvor er legen i bildet her da? "rister på hodet.." Den må jeg bare henge meg på og, med ALL respekt for puttelull. Ingen tvil om at du bør sykmeldes. Men det er nå faktisk legen som bestemmer det da. Er så fryktelig forskjell på leger. Noen sykmelder fordi pasienten ber om det, andre sykmelder ikke før du har måneder igjen å leve. For å sette det litt på spissen. Men noen mennersker har det VELDIG enkelt i forhold til sykemeldinger er mitt inntrykk. Be om å bli synemeldt. Ja DET hadde gått hos min fastlege du! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203105-jfr-litt-slitne-tr%C3%A5den/#findComment-1450123 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patsi Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Så godt å høre! Håper du får slappet godt av nå - og kan starte opp med nytt pågangsmot og motivasjon etter jul :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203105-jfr-litt-slitne-tr%C3%A5den/#findComment-1450136 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Skjønner at du stusser, men les innlegget under først, så kanskje du skjønner hhovr landet ligger!;-) -----og det går meg faktisk snart på nervene! Vi har 3 unger: 6, 3 og 1 år. De eldste er veldig greie o snille unger, sover hele natta, og er ellers veldig trivelige å være mamma og pappa til! Minsten er jo verdens nusseligste lille skøyer, sjarmerer absolutt alle han ser, og er barnehagens maskott (han er den minste der). Det er kjempetrivelig å være mamma og pappa til denne lille, gode knerten også. Men- minsten har enda ikke sovet en hel natt! Han er 16 mnd. og vi har prøvd "alt": Skrikemetode, Avena Sativa, Dentinox i tilfelle tenner, ligger på eget rom, på vårt rom, i samme seng som oss,ja, alt vi kunne tenke oss, og mer til. Vi fikk det fint til med de to andre, de sov fra de var 3 og 5 mnd gamle, de! Jeg gikk sykmeldt i hele svangerskapet med knerten, og hadde både hyperemesis og bekkenløsning, og sov derfor ikke om nettene da heller. Nå er jeg begynt i jobb (75%), og har en dag fri sammen med ungene. Men nå begynner det å røyne på, altså! Gutten sovner glatt i 19-tida, og sover til ca 22/23. Fra da gog til i 4-5-tida om morgenen skriker han i ett sett! Ingenting hjelper! Ikke vil han ha vann, ikke melk, ikke kos, alt er feil. Vi prøver å overhøre ham (han ligger på naborommet vårt), men han skriker til han mister pusten... Jeg sover ca 1,5 time om natten, og det er dårlig kombinajson med jobben, altså! Jeg er lærer i barneskolen, og føler at jeg "vasser" i unger, snørr og tårer døgnet rundt. Vi skal til helsesøster neste torsdag, og jeg lurer på å spørre om noe beroligende til gutten. Han sover nemlig heller ikke på dagtid! Han kan nok dorme av i bilen, hvis vi kjører til butikken, f.eks. men aldri lenger enn 10/15 minutter. Føler meg helt elendig her jeg sitter! Jeg måtte være hjemme idag, pga. migrene/spenningshodepine. Dette sliter jo ikke bare på meg, men på alle de 4 andre, og! Gubben er like sliten som meg, men han klarer å sove etter at de to eldste har lagt seg, noe jeg ikke gjør, for da skal det jo vaskes, ryddes, forerede mat til neste dag, forberede skoletimer... Vet at jeg kanskje bør senke krava til husarbeidet, da. Det jobber jeg med å klare! Huff, dette ble sytete, og sikkert uklart. Men jeg synes jo synd på guttungen, også, for han har helt klart underskudd på søvn, stakkar! De to andre har jo også foreldre som kun fungerer "halvt", da vi er mektig slitne og trøtte etter en arbeidsdag... Jeg vet jo så klart at det å ha unger er slitsomt i en periode, men når _ingen_ sover mer enn det vi gjør, ja da går det på stumpene løs! Håper atnoen der ute har råd å gi!;-) - puttelull Svar på dette innlegget Tips en venn! Dette innlegget er skrevet til brukere generelt og blir ikke behandlet av våre fagpersoner. Fagpersonene gjennomleser ikke alle kommentarer og innlegg og innestår derfor ikke for det faglige innholdet i disse. Forøvrig gjelder de vilkår og regelverk som beskrevet på denne siden. -------------------------------------------------------------------------------- ------------------------- Så flott. Fornuftig sjef høres det ut som. Håper legen vil gi deg sykemeldig da. Bare en ting jeg lurer på. Du har 3 barn og jobber fullt. Er det så? Jeg har selv 3 barn, og fant ut at jeg ikke greide å jobbe fullt. Jeg var trøtt og sliten hele tiden. Jeg fant ut at deltid var løsningen for meg en periode. Da fikk jeg det så mye mye bedre.Først jobbet jeg annehver dag, og nå hver dag, men kortere dager. Kan ikke det være mulig å få til for deg også. Du er sikkert fint å være sykmeldt til jul, men hva nå hverdagen starter igjen? Hvor lang tid tar det før du er like sliten? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203105-jfr-litt-slitne-tr%C3%A5den/#findComment-1450150 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Den må jeg bare henge meg på og, med ALL respekt for puttelull. Ingen tvil om at du bør sykmeldes. Men det er nå faktisk legen som bestemmer det da. Er så fryktelig forskjell på leger. Noen sykmelder fordi pasienten ber om det, andre sykmelder ikke før du har måneder igjen å leve. For å sette det litt på spissen. Men noen mennersker har det VELDIG enkelt i forhold til sykemeldinger er mitt inntrykk. Be om å bli synemeldt. Ja DET hadde gått hos min fastlege du! Bytt lege om du mener at ikke legen din bryr seg. Jeg har litt respekt for at vi kanskje ikke er roboter som kan stå på 110% hele tiden, og at hvis man gjør det kan man få seg en smell. Og hvor er legen spør dere? Ofte vet man vel selv, eller omverden nesten bedre enn den legen som du skal forklare dette til på 20 minutter. Litt på spissen, men hvorfor legge sten til byrden? Jeg synes det er flott at arbeidsgiver bryr seg her. Av og til har nemmelig vi jenter litt for mye samvittighet, og da kan det være greit med litt forståelse... Mener og jeg leste at det er flest 30 årige kvinner som ryker ut av arbeidslivet pga at de ikke klarer mer. Tipper årsaken ligger i trippelarbeidende mødre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203105-jfr-litt-slitne-tr%C3%A5den/#findComment-1450242 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.