Gå til innhold

"oppdatering" slimpropp, menssmerter og kynnere

Anbefalte innlegg

Dette ble jammen en lang "overskrift", men sånn ble det nå bare!!

Var hos jordmor idag, hun ble litt stressa når hun klemte å kjente på magen, var overbevist om at det var seteleie + at når jeg fortalte om alle kynnerne og at jeg trodde slimproppen hadde gått så bestemte hun seg for å undersøke meg. Her er det modent gitt sa hun da. Ble sendt inn på føden på kontroll, og der var de også overbevist om at det var seteleie.

Tok både innvendig og utvendig ultralyd etter en stund (må ha god tid på sykehuset gitt). Første han fant var hodet og det lå ned (JIIIPPIII). Livmorhalsen var lang og ingen åpning, men den begynte å bli moden. Så nå skal jeg ta det litt med ro framover!!!!

Er lett med en nesten 2 åring som er mamma sin dutt (gutt), heldigvis så forstår 4 åringen litt mer!!!!!

Tusen takk for all omtanke, det er godt å lufte tankene her sammen med dere!!!!

Fortsetter under...

Du får rekvirere hjelp fra pappaen til barna og eventuelle besteforeldre som bor i nærheten, vet du :) Det aller viktigste er ditt og babyens helse akkurat nå.

Det går nok bra. Lykke til med videre svangerskap og fødselen, når den kommer :)

Så godt at ting ikke er veldig aktivt i gang.

Jeg hadde mye kynnere fra uke 25, og fikk også beskjed om at det var modning ganske tidlig - uke 33. Men livmorhalsen var fremdeles lang og lukket.

Tok det så mye med ro som jeg kunne med to barn. Fødselen startet ikke før jeg var 37+4.

Så ta det med ro. Ligg så mye du får til. Hver dag nurket får være i magen din er verdifull.

Lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...