Gjest Mamma'n hennes Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Hei Er på jakt etter et fint bord+ stoler til min datter som er 2 år. Har vært på IKEA, og der hadde de forsåvidt, men det var så liten størrelse på begge deler! Passer nok supert til en 1-3 åring, men så blir det for lite. Har også sjekket Skeidar, Bohus og Møbelringen uten hell. Har noen tips til hvor jeg kan finne dette i en størrelse som også kan passe en 5-åring? Gjerne ubehandlet så jeg kan male! Ha en fin lørdag! 0 Siter
dings Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Du sier møblene på Ikea blir for små? Vi har det ubehandlede bordet m/stoler. Jentungen på 5,5 synes det er topp, og det er slett ikke for lite til henne. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Vi har et sett med bord og to stoler til våre jenter. Det er fra IKEA, tror det het Gulliver??? Det passer kjempefint til en litt lang jente som blir 6 i desember og til lillesøster som blir 5 i februar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.