Gå til innhold

Barnemøbler - hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest Mamma'n hennes
Skrevet

Hei

Er på jakt etter et fint bord+ stoler til min datter som er 2 år. Har vært på IKEA, og der hadde de forsåvidt, men det var så liten størrelse på begge deler! Passer nok supert til en 1-3 åring, men så blir det for lite. Har også sjekket Skeidar, Bohus og Møbelringen uten hell.

Har noen tips til hvor jeg kan finne dette i en størrelse som også kan passe en 5-åring? Gjerne ubehandlet så jeg kan male! :)

Ha en fin lørdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier møblene på Ikea blir for små? Vi har det ubehandlede bordet m/stoler. Jentungen på 5,5 synes det er topp, og det er slett ikke for lite til henne.

Skrevet

Vi har et sett med bord og to stoler til våre jenter. Det er fra IKEA, tror det het Gulliver??? Det passer kjempefint til en litt lang jente som blir 6 i desember og til lillesøster som blir 5 i februar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...