Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så var det disse dressene igjen. Har et vennepar som skal bestille vinterdress til dattera si (2 år i novmber). Tror jenta er over snittet lang og ikke spes spinkel (ikke noe rund heller men litt kraftig benbygning kanskje) Dere som har erfaring med disse dressene, bør de gå for to eller tre år? Ser for meg at to år sikkert veldig fort blir for lite...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203182-sparkj%C3%B8p-vinterdress/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt dresser fra SparKjøp, og de er veldig greie dresser til en fornuftig pris.

Jeg ville gått for 3 år, ja. Til våren ville 2år blitt for smått!

Heisann og takk for svar? Lurte bare på om dressene er gode og myke, slik at de ikke blir veldig tunge/stive om de er litt store?

Kom et spørsmålstegn for mye. Går _litt_ fort i svingene noen ganger:-)

Vi har en dress fra Sparkjøp til lille frøken på 2 1/2 år.

Dressen er ganske myk. Den er kanskje litt tung, men ikke verre enn at det går bra.

Sparkjøp har jo flere forskjellige dresser.

I størrelsen er den heller liten enn stor, men ikke veldig liten.

Annonse

Vi har en dress fra Sparkjøp til lille frøken på 2 1/2 år.

Dressen er ganske myk. Den er kanskje litt tung, men ikke verre enn at det går bra.

Sparkjøp har jo flere forskjellige dresser.

I størrelsen er den heller liten enn stor, men ikke veldig liten.

Har de flere typer? Jeg bare kikka fort på nettet og fant to typer, en blå og en rosa...

Jeg kjøpte sparkjøp-dressen Kids World i str 2 år til jenta mi nå i høst. Hun fyller to år i mars. Jenta mi er vel middels lang med stor mage, og dressen passer fint. Hvis barnet er litt stort, og fyller to år før jul, ville jeg valgt str tre år. Jeg kjøpte en lilla dress - knallfin :-) Eneste lille minuset med den, er at den er litt trang rundt håndleddene. Foret kan en ta av.

Har aldri prøvd denne dressen før, men hadde lyst til å prøve den, etter anbefalinger fra DOL! Og etter en måneds bruk, er jeg veldig fornøyd. Vurderer faktisk om storesøster på 4 år skal få en slik en i tillegg til de gamle hun har etter storebror :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...