isbe Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 I dag vant datteren vår igjen i konkurranse på barne-TV på morgenen. Det er 3-4 uker siden sist hun vant i en annen konkurranse, og etter å ha sendt inn svar på alle mulige ting, er det utrolig morsomt å se henne vinne. Enda morsommere er det selvsagt å få navnet sitt på TV-skjermen! Hun er helt i ekstase. ... så idag leverte vi inn Lotto-kuponger som hun valgte ut.... men vi ble ikke millionærer idag heller... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg synes det rådet med og høre med psykologen først var lurt. Han er der for og hjelpe, så ta kontakt med han og spør. Kanskje vil han se begge deler? Både når dere ikke gjør noe, og hvilke triks som har effekt osv. Lykke til :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Da greidde jo jeg og svare på feil innlegg, beklager! Jeg får skylde på rødvinen, selv om jeg bare har tatt to små slurker ;-) Men morro at hun vant igjen da! 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Da greidde jo jeg og svare på feil innlegg, beklager! Jeg får skylde på rødvinen, selv om jeg bare har tatt to små slurker ;-) Men morro at hun vant igjen da! ååå, rødvin høres fristende ut! Vi prøver på å bli gravid, og på onsdag får jeg svar, så jeg vil holde meg vekke fra alkohol, men gosj det hørtes godt ut nå 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 ååå, rødvin høres fristende ut! Vi prøver på å bli gravid, og på onsdag får jeg svar, så jeg vil holde meg vekke fra alkohol, men gosj det hørtes godt ut nå Alt som en ikke kan smake, høres godt ut ;-) Men det er vel ikke vits i og ta sjangsen. Lykke til på onsdag da! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Kjempeartig! Blir en liten lokalkjendis hun dattera i huset ditt ) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Alt som en ikke kan smake, høres godt ut ;-) Men det er vel ikke vits i og ta sjangsen. Lykke til på onsdag da! takk for det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.