Gå til innhold

Hvor ville du bodd - Kristiansand?

Gjest Tenkte å være anonym her, jeg da ser du.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer an på om du foretrekker å bo sentralt eller ikke. Men Skottevig er et vakkert sted...

Noen og 20 km. fra Kristiansand er jo ikke så ille. Jeg prøver å ringe dem, men får ikke svar. Det er vel åpent på denne tida?

Skottevig og området rundt er en perle.

Men det er et stykke fra byen.

Ja, men det er bare noen og 20 km., så det må vi tåle.

Prøver å komme i kontakt med dem, men de tar ikke tlf. og jeg får ikke svar på min forespørsel via nettsida deres.

Det er vel åpent der på vinteren også?

IngenLurerDenneGutten

Ja, men det er bare noen og 20 km., så det må vi tåle.

Prøver å komme i kontakt med dem, men de tar ikke tlf. og jeg får ikke svar på min forespørsel via nettsida deres.

Det er vel åpent der på vinteren også?

"Det er vel åpent der på vinteren også?"

Det er jeg ikke sikker på. Jeg har bodd i området, men det er ei stund siden.

Annonse

Må vel det, eller så får de ikke tatt i mot noen bookinger for våren og sommeren.

Jeg leste nå at de har en annen resepsjon om vinteren, så det er nok åpent.

Jeg får prøve igjen.

Fikk endelig svar nå da jeg ringte Skottevig.

Han (eieren) fortalte at det var endringer i driften og at de skulle trekke seg ut.

De visste ikke noe mer før i februar og kunne derfor ikke ta i mot noen bookinger for neste år, for de (nåværende eier) skulle gi seg uansett.

Det var synd, da, men vi tar ikke sjansen på å vente så lenge med å booke, så da tar vi noe annet isteden som ligger mer sentralt.

IngenLurerDenneGutten

Han (eieren) fortalte at det var endringer i driften og at de skulle trekke seg ut.

De visste ikke noe mer før i februar og kunne derfor ikke ta i mot noen bookinger for neste år, for de (nåværende eier) skulle gi seg uansett.

Det var synd, da, men vi tar ikke sjansen på å vente så lenge med å booke, så da tar vi noe annet isteden som ligger mer sentralt.

Vet ikke om Roligheden har hytter. Prøv dem, og det er sentralt.

Hva med Hamresanden da?

:-)

IngenLurerDenneGutten

Der er flere campinger i Høvåg:

http://www.google.no/search?hl=no&q=H%C3%B8v%C3%A5g+camping&btnG=Google-s%C3%B8k&meta=

Vet ikke om Roligheden har hytter. Prøv dem, og det er sentralt.

Hadde tenkt å bare booke på Centrum Motell (www.motell.no). Vet du noe om det? Ser helt greit ut.

Det er for 2 netter i første omgang. Blir vi lenger, booker vi et annet sted etter de 2 første nettene.

IngenLurerDenneGutten

Hadde tenkt å bare booke på Centrum Motell (www.motell.no). Vet du noe om det? Ser helt greit ut.

Det er for 2 netter i første omgang. Blir vi lenger, booker vi et annet sted etter de 2 første nettene.

Kjenner ikke til dette - men der er sikkert ok.

Annonse

Centrum Hotel er et meget _enkelt_ "hotell". Har aldri vært inne der, men fra utsiden ser det ut som brakker. Sikkert helt greit å overnatte der, og det er midt i sentrum, men ikke ha forventinger om høy hotelstandard :-)

Kan anbefale Dvergsnestangen. Det ligger ca 15 km fra byen, på østsiden, og de har både hytter og leiligheter, samt stor plass til campingvogner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...