Gå til innhold

Sååå trøtt - og kanskje gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest Kanskje en liten hybelboer? :)

Vi er inne i første prøvemåned - jippi! - og mensen er ventet om en ukes tid. De siste to dagene har jeg kjent murringer i magen,og jeg har vært så utrolig trøtt, til tross for at jeg fikk sovet ut i helgen. Ikke en gang i de siste tre årene som småbarnsmor kan jeg huske å ha vært så trøtt før. Kan denne trettheten være et tidlig graviditetstegn?

Fortsetter under...

Gjest mirakel*2?

min venninne fikk mistanke fordi hun hele tiden var så trøtt, og hun var gravid. Ikke få noen forhåpninger nå. I forrige pp kjente jeg alle slags rare tegn. Denne måneden tar jeg det helt med ro. Er bare i min 2 pp. Jeg venter mens på onsdag, så det blir jo spennende

Det kan det, men det kan også være innbildning fordi du gjerne vil. Men jeg ville gjerne og jeg kjente det som deg i første prøvemåned. Kjente meg veldig gravid 1 uke før jeg skulle teste. Testet positivt da jeg var 3+5.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...