Gå til innhold

trenger sårt råd angående brannsår og være ute..

Anbefalte innlegg

ringerikskringla

har skrevet ett innlegg for noen dager siden om att min datter brant tommelen sin veldig.hun har vært hjemme hele forrige uke men dro i bhg i dag.

jeg må rense og ordne såret hver dag i ca 14 dager til,så hun har jo bandasje på.

men det jeg lurer på er om noen har ett godt råd om hva jeg kan ha på tommelen så hun ikke blir så våt og det kommer sand på brannsåret.

er jo ikke like lett og få en på 2 til og ha votter på hele tiden.

og ikke kan vi være hjemme med henne i 14 dager til.

sikkert ett dumt spørsmål men jeg spør alikevel...

Fortsetter under...

Hvis du bruker en bandasje som til en viss grad ikke slipper vann og sann gjennom, så vil vel det hjelpe bra. Kaskje Hansaplast sin oransje selvklebende bandasje kan fungere dersom du klipper den opp i smale strimler før du setter den på. Også hadde jeg brukt tape eller lignende til å sette fast votten så hun ikke så lett får den av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...