Gjest petra Skrevet 24. februar 2001 Skrevet 24. februar 2001 jeg har et spørsmål angående fødselspermisjon jeg er gravid og har termin i slutten av oktober planen var egentlig at jeg skulle begynne å studere til høsten og at samboeren min skulle ta ut fødselspermisjon men nå som jeg ikke kommer til å gå på skolen er vi usikker på hvem som skl ta ut permisjon vi har tenkt at jeg kanskje kunne begyunt å studere etter jul og at han tar ut permisjon i så fall så må vel jeg ta noen uker eller hvordan er det vi har begge jobb han fulltid og jeg en 12 timer i uken hva er ditt råd til oss han eller jeg hilsen usikkre petra 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 25. februar 2001 Skrevet 25. februar 2001 Hvis dere begge har rett på fødselspenger, kan dere fordele perioden mellom dere som dere vil, bortsett fra 3 uker før fødsel og 6 uker etter fødsel som er fobeholdt deg, og 4 uker som er forbeholdet ham. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.