Gå til innhold

Et helt usaklig spørsmål...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan vet man sånt da? Jeg trodde 'alle' kvinner farget håret.

Du finner det ut den dagen du bestemmer deg for å la den naturlige hårfargen vokse ut igjen! ;-)

Det skjedde med meg - nå skulle den lyse blondina bort og bli til en mellom-blond dame, fordi jeg var lei av å stadig følge opp etterveksten.

Så jeg farget det fargede håret i en farge som var så nært min naturlige farge som jeg kunne komme, og lot det vokse.

Men med en ettervekst på mer enn "det vanlige" før man atter skrider til verket og tar etterveksten, åpenbarte det seg dessverre noen grå hårstrå! ;-(

Jeg satte dette straks på konto for synsbedrag og gikk så tilbake til å bli litt lysere blond igjen, slik som jeg var helt naturlig i min pure ungdom! ;-)

Du finner det ut den dagen du bestemmer deg for å la den naturlige hårfargen vokse ut igjen! ;-)

Det skjedde med meg - nå skulle den lyse blondina bort og bli til en mellom-blond dame, fordi jeg var lei av å stadig følge opp etterveksten.

Så jeg farget det fargede håret i en farge som var så nært min naturlige farge som jeg kunne komme, og lot det vokse.

Men med en ettervekst på mer enn "det vanlige" før man atter skrider til verket og tar etterveksten, åpenbarte det seg dessverre noen grå hårstrå! ;-(

Jeg satte dette straks på konto for synsbedrag og gikk så tilbake til å bli litt lysere blond igjen, slik som jeg var helt naturlig i min pure ungdom! ;-)

Fint at man kan være selektiv :)

Jeg har også prøvd å la meg selv tre fram. Da fikk jeg litt sjokk. Ikke pga grå hår, men fordi jeg ikke var den meg selv slik jeg husket meg selv. Jeg var blitt en annen, hadde en annen farge enn den gangens jeg.

*identitetskrise*

Mine første gra la jeg merke til for et par måneder siden. Er nå 36 1/2. Ble faktisk litt stresset og lei meg, selv om jeg har veninner med grått og aldri har brydd meg. Synes faktisk min mann har blitt mer sexy de siste to årene etter at han fikk litt gråstenk i kinnskjegget.

Ellers på kroppen følger det vist på meg grått noen år senere (har jeg lest?...?).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...