Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest campestre

Hei Campestre

Så koselig med hilsen. Ja, tenk at det er så lenge siden vi hentet minsten. Håper at det går fint med dere. Jeg tør ikke å sende bilde enda. AF er veldig strikse med at vi ikke har lov til det før vi er formelt blitt hennes foreldre.

Gleder oss masse til å reise og hente henne.

I forgot :-)

"minsten" er begynt på skolen :-) Han er jo ikke så liten lenger.... Blir 7 i januar , så snart er det konfirman...puh...årene har fløyet forbi oss , det ser vi for hver dag som går :-) Jeg går også på skole , og det syns han er merkelig , og at jeg er så gammel,og bare er kommet til 2.klasse :-) (spl.)

Men vi har det utrolig kozzzz. I går da det var FN-dag stod han foran hele barneskolen med det Colombianske flagget , og fortalte-stolt- at det var der han var født !!! I hovedsraden :-) Det ble solgt kaker til inntekt for gatebarn i Colombia ! :-) !!!!!!!!

God tur,så får vi kanskje se prinsessen senere ?

Hils masse !

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cool

6

• nedtelling

2

• AAA

1

• kristin691365380881

1

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...