Gå til innhold

Russlandsøkere - hva gjør vi nå? Bytter land?

Anbefalte innlegg

Gjest Russlat

Hei alle russlandssøkere. Som dere vet er det full stans i adopsjonene fra Russland - i uoverskuelig fremtid.

Så, hva gjør vi. Vi har bestemt oss for å ikke bytte land selv om vår søknad går ut om kort tid. Vi kommer sikkert heller ikke til å søke om fornyelse av godkjenningen.

MEN HVA GJØR DU/DERE ANDRE SOM OGSÅ ER RUSSLANDSSØKERE ?

Fortsetter under...

Gjest St.peter

Hei,

Trist at det er stopp i Russland nå! Jeg kan tenke meg hvordan dere har det nå...

Vi hentet hjem en gutt (http://www.nettporten.no/russland/omoss.html) i desember 2004. Vi hadde planer om å sette igang en ny adopsjon når det var gått ett år og burde vel ha satt igang prosessen nå. Men vi er usikker på hva vi kommer til å gjøre videre, om vi bare vil vente til de åpner igjen? Vil jo helst ha barn fra samme land igjen.

Har vært inne på tanken å adoptere fra Ungarn, men tror vi velger å vente til de åpner igjen.

Stusser litt på dette igrunn, for i USA er det fremdeles bare snakk om to turer. Gjelder disse tre reisene til Russland bare for Norge?

Gjest St.peter

Hei,

Trist at det er stopp i Russland nå! Jeg kan tenke meg hvordan dere har det nå...

Vi hentet hjem en gutt (http://www.nettporten.no/russland/omoss.html) i desember 2004. Vi hadde planer om å sette igang en ny adopsjon når det var gått ett år og burde vel ha satt igang prosessen nå. Men vi er usikker på hva vi kommer til å gjøre videre, om vi bare vil vente til de åpner igjen? Vil jo helst ha barn fra samme land igjen.

Har vært inne på tanken å adoptere fra Ungarn, men tror vi velger å vente til de åpner igjen.

Stusser litt på dette igrunn, for i USA er det fremdeles bare snakk om to turer. Gjelder disse tre reisene til Russland bare for Norge?

PS: Linken virket ikke pga parantesene.

Prøver igjen:

http://www.nettporten.no/russland/omoss.html

Annonse

Gjest Russlat

hva er grunnen til at derre ikke vil bytte land

Bakgrunnen for ikke å bytte land er:

* Vår alder - vet ikke om vi orker å vente mer.

* Vi har allerede et barn som er adoptert fra øst-europa, og ønsket var at begge skulle komme fra noenlunde samme sted.

Gjest St.peter

Hei.

Flotte sider og flotte bilder. Sjarmerende gutt dere har fått.

Beste hilsner

Hei Russlat,

Takk for fine ord! :-)

Får bare håpe på det beste, at de kommer raskt til enighet i Norge og Russland så dere rekker det før tiden er ute.

Beste hilsener

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...