colobris Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Hvordan arter regnværet seg i Cali, mon tro?????????? De melder regn. Hm. Kanskje det regner bare om natten? (med håp i stemmen.....) Her er det snø. og kaldt. Der er det varmt. OG EN LILLEBROR SOM VENTER PÅ OSS! NÅ KOMMER VIIIIIII! Det kan bare øse pøse ned for min del asså!!! Bare lurte. )))))) 0 Siter
Wibecke Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Hei. Når vi kom til Cali i mai 2003, ble vi møtt av et vanvittig regnvær. Men det gikk fort over. DEt er tropisk klima altså betyr det styrtregn i kanskje 1 time, så blir det bra igjen. Samme var det i Bucaramanga når vi var der i 2000. Da reiste vi i 18 okt og kom hjem 11 nov. Hadde veldig deilig og varmt vær, men noen regnbyger av og til. Deilig og få rensket luften litt med regn. Riktig riktig god tur til Cali. Skal dere bo på Hotel Stein? hilsen 0 Siter
Gjest alegre Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Vi har vært i Cali to ganger. Første gang april/mai, dvs en del regn. Det var snakk om kraftige regnbyger (opplevde også haggel på størrelse med sukkerbiter), og torden. Men like etterpå skinte solen. Temperatur ca. 25 grader. Andre gang var november/desember. Da lå temperaturen mellom 32-37 hele tiden (deilig...drømmer meg bort her jeg sitter...). Kraftige regnbyger m/torden denne gangen også, men gikk hurtig over. God tur! Mvh 0 Siter
marikåpa Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Hei Colobris:-) Tenkte bare jeg fikk ønske dere en riktig god tur, dersom dere reiser snart. Hvilken dato drar dere forresten? Kjempe dumt at jeg ikke fikk vært på det mammatreffet igår, men jeg kom for sent hjem. Du hadde kanskje med bilde av godgutten også? Hadde vært kjempegøy å se. Ønsker dere iallefall lykke til, og håper du får tid til mammatreff når du kommer hjem igjen. Hilsen meg som fortsatt venter og venter...Kan bli lange måneder frem til mars ja... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.