Gjest betasuppe Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Det har ikke barna her i Tyskland ennå for det er ikke spesielt kaldt ennå,- men om et par uker reiser jeg med lille snuppelure til Norge en tur. Er det såpass kaldt på Östlandet at dere har tatt i bruk vintersko på barna eller går det fortsatt med "høstsko"? 0 Siter
Mirabell Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Mine unger bruker Cherrox nå. I går kom det snø på Østlandet, men det er meldt mild igjen, så den forsvinner nok snart. Men om to uker må du nok ha vintersko til barnet. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Du må helt sikkert ha vintersko om to uker. 0 Siter
Speak Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Har så vidt begynt med vintersko. Det hvar vært ca. 0 grader flere morgener. Men det kommer jo veldig an på om dere skal være mye ute. Bruker bare joggesko på småturer. (Men det kan jo skje mye på 2 uker....) 0 Siter
Gjest betasuppe Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Mine unger bruker Cherrox nå. I går kom det snø på Østlandet, men det er meldt mild igjen, så den forsvinner nok snart. Men om to uker må du nok ha vintersko til barnet. Ok, da pakker jeg de nye flotte vinterskoene hennes. Gleder meg sånn og da har man en tendens til å starte pakkinga et par uker før avreise:) 0 Siter
Mirabell Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Ok, da pakker jeg de nye flotte vinterskoene hennes. Gleder meg sånn og da har man en tendens til å starte pakkinga et par uker før avreise:) Oi, jeg pleier å pakke kvelden før... God tur! 0 Siter
dubbeditt Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Hei! østlandet er stooooooort. Og det er veldig stor forskjell på vær, temperatur og føreforhold på Østlandet. Så det spørs nå hvor på Østlandet du skal..... Vi har begynt med vintersko (mest cherrox) og foret dress her vi bor for 2-3 uker siden..... ungene til søsteren hadde foret dress og vintersko førstegang i går for da kom det snø der de bor (som er borte i dag sa hun). Begge bor på det vi kaller Østlandet men det er 60 mil mellom oss.... (jada jada...60 mil er ikke langt i Nord Norge....) Østlandet inneholder litt mere enn Oslo, Akershus, Østfold...søndre buskerud, vestfold...... det finnes områder nord i oppland, øst i hedmark, vst i buskerud, sikkert noe rart i telemark også.... Nei, nå skal jeg gi meg før jeg roter meg inn i noe dumt..... 0 Siter
emin Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Ja, vi begynte i forrige uke. Bor i Nord-Norge. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Her i Oslo er det snø nå. Så ja, vi har blåst støvet av vinterskoene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.