Gå til innhold

Har dere begynt med vintersko i Norge ennå?

Anbefalte innlegg

Gjest betasuppe
Skrevet

Det har ikke barna her i Tyskland ennå for det er ikke spesielt kaldt ennå,- men om et par uker reiser jeg med lille snuppelure til Norge en tur.

Er det såpass kaldt på Östlandet at dere har tatt i bruk vintersko på barna eller går det fortsatt med "høstsko"?

Skrevet

Mine unger bruker Cherrox nå. I går kom det snø på Østlandet, men det er meldt mild igjen, så den forsvinner nok snart. Men om to uker må du nok ha vintersko til barnet.

Skrevet

Har så vidt begynt med vintersko. Det hvar vært ca. 0 grader flere morgener. Men det kommer jo veldig an på om dere skal være mye ute. Bruker bare joggesko på småturer. (Men det kan jo skje mye på 2 uker....)

Gjest betasuppe
Skrevet

Mine unger bruker Cherrox nå. I går kom det snø på Østlandet, men det er meldt mild igjen, så den forsvinner nok snart. Men om to uker må du nok ha vintersko til barnet.

Ok, da pakker jeg de nye flotte vinterskoene hennes.

Gleder meg sånn og da har man en tendens til å starte pakkinga et par uker før avreise:)

Skrevet

Ok, da pakker jeg de nye flotte vinterskoene hennes.

Gleder meg sånn og da har man en tendens til å starte pakkinga et par uker før avreise:)

Oi, jeg pleier å pakke kvelden før... God tur!

Skrevet

Hei!

østlandet er stooooooort. Og det er veldig stor forskjell på vær, temperatur og føreforhold på Østlandet. Så det spørs nå hvor på Østlandet du skal.....

Vi har begynt med vintersko (mest cherrox) og foret dress her vi bor for 2-3 uker siden..... ungene til søsteren hadde foret dress og vintersko førstegang i går for da kom det snø der de bor (som er borte i dag sa hun).

Begge bor på det vi kaller Østlandet men det er 60 mil mellom oss....

(jada jada...60 mil er ikke langt i Nord Norge....)

Østlandet inneholder litt mere enn Oslo, Akershus, Østfold...søndre buskerud, vestfold...... det finnes områder nord i oppland, øst i hedmark, vst i buskerud, sikkert noe rart i telemark også....

Nei, nå skal jeg gi meg før jeg roter meg inn i noe dumt.....

Skrevet

Her i Oslo er det snø nå. Så ja, vi har blåst støvet av vinterskoene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...