Gå til innhold

Kombinere sarotex og seroxat?

Anbefalte innlegg

Gjest på riktig måte

Hei,viser til mitt innlegg 10.10. angående seponering av sarotex.

Jeg lurer på om det evt.går an å kombinere disse to medisinene da den beste effekten jeg har med sarotex er at jeg sover veldig bra og derfor har lite lyst til å slutte med denne medisinen.

Jeg tenkte å kunne trappe ned til 5-10 mg for å se om dette er "nok" mht søvn og evt. stå på maks 25 mg.om nødvendig.

mht seroxat så er mitt problem sosial angst(?) anspent i sosiale sammenhenger, redd for å få panikk mht å kjøre bil. Jeg ser at 20 mg er det mest vanlige mht sosial fobi, men hvor som må til mht panikk så må jeg kansje "prøve meg frem"?

Men kombinasjonen er interessant. Kan kombinasjonen medføre ekstra store bivirkninger?

Eller hva er problemet med kombinasjon?

pft

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203698-kombinere-sarotex-og-seroxat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...