Gå til innhold

???uæææææ!


Gjest K & H

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 24, og etter jeg har dusjet, hatt sex, vært ute og gått en tur, så velter det ut en seig helt klar guffe av brystene. Mye fra høyre bryst og nesten ingen ting fra venste. Er dette normalt??

Det hører vel også med til historien at jeg har gått fra 80 B

til 90 D i bh-str. siden jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elisabeth Tufte, helsesøster

Kjære K&H.

det høres voldsomt ut når du beskriver det som at"det veltet" seig guffe ut. det høres ut som om det kan være råmelk. Det er i8kke uvanlig å ha litt av dette i graviditeten. Får du kuler eller det øker på så la en jordmor eller lege se på det slik at det kan vurderes ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er råmelka, jeg!:-)

Helt vanlig, og helt ufarlig. (Jeg fikk det alt i uke 14) Noen merker ikke noe til det før etter fødselen, noen ganske tidlig.

Det er kroppen din som holder på "å bli mamma"!

Lykke til vidre i svangerskapet!

Klem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære K&H.

det høres voldsomt ut når du beskriver det som at"det veltet" seig guffe ut. det høres ut som om det kan være råmelk. Det er i8kke uvanlig å ha litt av dette i graviditeten. Får du kuler eller det øker på så la en jordmor eller lege se på det slik at det kan vurderes ordentlig.

Tusen takk for svar, og det var ikke meningen at det skulle høres dramatisk ut, men det er faktisk ganske mye som kommer ut.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...