kaffepiken Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Gratulerer med en flott prestasjon!! ) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Gratulerer! Dette er veldig bra. Du ser ut til å ha valgt en fornuftig fremgangsmåte også, og ikke hengt deg på en eller annen motekur. 0 Siter
Gjest Valnøtt Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Gratulerer! Dette er veldig bra. Du ser ut til å ha valgt en fornuftig fremgangsmåte også, og ikke hengt deg på en eller annen motekur. Jeg har hengt meg på så mange kurer opp gjennom årene... Har alltid endt opp med mer et år etter kuren enn jeg hadde før jeg begynte. Til slutt sa jeg stopp, jeg vil ikke, jeg orker ikke å gå sulten resten av livet, det får bare bli som det blir. Men så fant jeg altså nøkkelen til hvorfor jeg alltid var så sulten - blodsukkeret var alltid i svingninger - og da var det lett å gjøre noe med kosten når jeg slapp å være sulten. Resten kom stort sett av seg selv :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.