Gå til innhold

Indianernavn.....Hjelp: Trenger forslag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp meg å være kreativ.

Jeg trenger indianernavn til en hel skoleklasse. Har du flere forslag? Hjelp meg å være kreativ.

Pochahontas

Månestråle

Søvpilen

Røde fjær

Ulv

Falk

Hiwata

Skrevet

Hei!

Falk er ikke indianer, han er Sølvpilens blonde venn. :-D

Hva med Sitting Bull, han var vel indianer.

MVH

Skrevet

Hei!

Falk er ikke indianer, han er Sølvpilens blonde venn. :-D

Hva med Sitting Bull, han var vel indianer.

MVH

Ja, vet at han var hvit. Men det er jo et indianernavn for det. Sitting Bull er bra! Thanks! Flere`?

Gjest bull shit
Skrevet

Ja, vet at han var hvit. Men det er jo et indianernavn for det. Sitting Bull er bra! Thanks! Flere`?

kan du ikke bare si at bull shit også er et navn da? barna vet jo verken va det betyr eller at det ikke er et indianernavn

Skrevet

Krypende panter, snikende puma, speidende hauk osv. Evt. snikende ullteppe, som var vår lærer i sjette klasse...

Skrevet

Krypende panter, snikende puma, speidende hauk osv. Evt. snikende ullteppe, som var vår lærer i sjette klasse...

Glimrende!! :-)

Gjest Sign up
Skrevet

Var visst mer kreativ enn vanlig....Hadde en god dag. Takk til dere som svarte så kjapt! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...