Gjest nnnnnnn idag Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Har ei tulle på tre mnd som har sovet hele natten siden hun var tre uker.Nå den siste uka har hun begynt og våkne på natten for og spise.Er dette et tegn på at hun trenger mer mat? 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Det er bare å gi henne mat når hun vil ha når hun er så liten. Melkemengden din justerer seg etter hvor mye hun trenger etter en liten stund, 0 Siter
favn Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Er det ikke slik at matauket kommer i rykk, da? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Min sønn begynte å våkne om natta igjen da han var 3-4 måneder, og var tydelig sulten. Det er nok økedager (netter) Gi mer pupp oftere så ordner det seg nok. 0 Siter
kizmiaz Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Gi henne så mye mat hun vil ha også om natten. Min på 4 mnd sier tydelg ifra når han er sulten og når han ikke er sulten, og matinntaket reguleres deretter. Noen få netter spiser han to ganger, mens de fleste netter klarer han seg uten mat helt fra kl 20.00 til kl. 05.00. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Vesla mi har lenge vært flink til å sove om nettene, sov hele natta til halv åtte. Så var det en uke hun skulle ha 2-3 måltider hver natt og jeg tenkte "herregud har dette blitt en ny vane for henne!", det var liksom hver 3. time natta igjennom. Men det varte bare en ukes tid, nå er hun like flink som før. Nå legger vi henne litt tidligere enn før da, så nå våkner hun for mat halv 7 og sover igjen til halv 10. Så det er sikkert bare en periode. Gi henne mat når hun vil ha så skal du se at det går seg til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.