inkink Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei igjen. Jeg driver nå og smuler meg ned på cipralex, da jeg ikke har noen nevneverdig nytte av dem. Men alle bivirkningen som står oppført i listen inkl. panikkangst. Ville bruke dem i ett år allikevel, da jeg er redd ettervirkninger, men RL psykiatikeren mente jeg burde seponere straks. Prøver det nå. Har brukt dem siden begynnelsen av mars, og ble veldis syk i oppstart, og må ta det veldig rolig nedover igjen også. Men jeg merker økt uro, og også dep, ved å trappe ned akkurat som da jeg trappet opp på smuler. Dep har aldri vært mitt problem, men har merket det før på AD forsøk. Er dette vanlig med cipralex, at man får mer angst og også dep. ved seponering. har aldri brukt mer enn 7,5 mg om dagen, men hadde 40 i serumsprøveverdi, så denne dosen holdt for meg. Er redd jeg kan oppleve å bli deprimert i tillegg etter dette ssri forsøket, eller vil det gå over når cipralex er er ute av kroppen. Håper på svar! mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203808-nhd-og-andre-cipralex-seponering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.