Gå til innhold

Dobbelt vaffeljern

Anbefalte innlegg

Gjest Vaffelmamma
Skrevet

Som tobarnsmor investerte jeg i nytt dobbelt vaffeljern for å få litt mer fart på stekingen. Men hva skjer? Det nye Cloer vaffeljernet bruker jo akkurat dobbelt så lang tid på steking som det gamle. Altså; ¨steke to vafler tar like lang tid som før! Det var jo ikke helt meningen, da. ;-(

Noen som vet om andre doble vaffeljern som er raskere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aha, og jeg som hadde tenkt å kjøpe dobbelt vaffeljern :(

Venter spent på svar, ellers blir det kansje til at jeg kjøper et ekstra enkelt vaffeljern....

Gjest Persille
Skrevet

Jeg vet ikke om et spesifikt jern som er raskere - men jeg at de vanligvis er like raske som enkeltjern?

Det har iallefall alle de jeg har brukt tidligere på skoler/barnehager/kantiner etc vært. Men dessverre vet jeg ikke merket :(

Skrevet
  skygge skrev (På 27.10.2005 den 10.31):

Aha, og jeg som hadde tenkt å kjøpe dobbelt vaffeljern :(

Venter spent på svar, ellers blir det kansje til at jeg kjøper et ekstra enkelt vaffeljern....

Vi anskaffet dobbelt vaffeljern for et par år siden - nettopp for at ting skulle gå litt kjappere - og det gjør det. Funker minst like bra som et enkelt jern.

Her jeg sitter husker jeg jo ikke merket da.... Det må da være noe galt med ditt??

Skrevet

Det er jo himmelvid forskjell også på vanlige enkelt-jern så det er det sikkert på doibbelt-jern også.

Kjæresten til søstra mi kjøpte et enkelt-jern i sommer, men det er ufattelig tregt! Steker 2 plater og vel så det i et annet jern på samme tiden som det bruker på en plate. Og watt-styrken er det ikke noe å si på, men jernet er ubrukelig. Husker ikke merket, men jeg tror det ble kjøpt på Prix eller noe sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...