Gjest Vaffelmamma Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Som tobarnsmor investerte jeg i nytt dobbelt vaffeljern for å få litt mer fart på stekingen. Men hva skjer? Det nye Cloer vaffeljernet bruker jo akkurat dobbelt så lang tid på steking som det gamle. Altså; ¨steke to vafler tar like lang tid som før! Det var jo ikke helt meningen, da. ;-( Noen som vet om andre doble vaffeljern som er raskere? 0 Siter
skygge Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Aha, og jeg som hadde tenkt å kjøpe dobbelt vaffeljern Venter spent på svar, ellers blir det kansje til at jeg kjøper et ekstra enkelt vaffeljern.... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg vet ikke om et spesifikt jern som er raskere - men jeg at de vanligvis er like raske som enkeltjern? Det har iallefall alle de jeg har brukt tidligere på skoler/barnehager/kantiner etc vært. Men dessverre vet jeg ikke merket 0 Siter
caprice Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 skygge skrev (På 27.10.2005 den 10.31): Aha, og jeg som hadde tenkt å kjøpe dobbelt vaffeljern Venter spent på svar, ellers blir det kansje til at jeg kjøper et ekstra enkelt vaffeljern.... Vi anskaffet dobbelt vaffeljern for et par år siden - nettopp for at ting skulle gå litt kjappere - og det gjør det. Funker minst like bra som et enkelt jern. Her jeg sitter husker jeg jo ikke merket da.... Det må da være noe galt med ditt?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Det er jo himmelvid forskjell også på vanlige enkelt-jern så det er det sikkert på doibbelt-jern også. Kjæresten til søstra mi kjøpte et enkelt-jern i sommer, men det er ufattelig tregt! Steker 2 plater og vel så det i et annet jern på samme tiden som det bruker på en plate. Og watt-styrken er det ikke noe å si på, men jernet er ubrukelig. Husker ikke merket, men jeg tror det ble kjøpt på Prix eller noe sånt. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg kjøpte meg et nytt dobbelt vaffeljern i vår, Wilfa, på 1800W. Det er bra, det http://www.dinpris.no/prices/cid_22_gid_137_sid_636_pid_29265 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.