Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mobiltelefon da? vibrerer ikke den da når du har på alarmen?

Jeg tror det.

Klokken er ikke til meg, men til min 5-årige sønn. Han er LITT for liten til å ha egen mobil ennå.... ;-)

Det er altså et armbåndsur jeg er på jakt etter, men finner ikke noe på nettet.

Klokken er ikke til meg, men til min 5-årige sønn. Han er LITT for liten til å ha egen mobil ennå.... ;-)

Det er altså et armbåndsur jeg er på jakt etter, men finner ikke noe på nettet.

Vet ikke om annet enn mobil jeg.

Må han bruke mobiltelefonen utenom da?

Annonse

Ble du såret av at jeg foreslo mobiltelefon?

Er det sånn at du er medeier i dette forumet og at det bare er du som kan skrive innlegg og svar her?

Hva vet du om meg?kanskje er jeg bruker av dette forumet selv.

Nei ærlig talt så var mobiltelefon det eneste jeg kunne komme på og syntes egentlig det var et godt forslag.

Men heretter skal jeg love deg å holde me langt unna både deg og dette forumet ditt ettersom du biter når jeg svarer deg pent.

Takk for praten.

Snurt hilsen fra midia. :(

Seriøst... At en 5-åring skal ha mobiltelefon???

Nei, det er jeg ikke enig i, men hun prøvde jo bare å komme med tips til deg og sååå hårreisende var tipset dog ikke.

Hør med hjelpemiddelsentalen, kanskje de har noe som kan duge? For jeg regner med at det du er ute etter er noe som kan minne ham på å gå på do med jevne mellomrom hele dagen?

Gjest nilleba

Det er FALCK "huskeklokke" du mener, og den fås gjennom hjelpemiddelsentralen. Armbåndsuret kan stilles på alarm 6 ganger daglig. MIn datter ville ikke bruke det fordi den var ganske stor og klumpete. Hun trengte den for å huske medisiner, men det kan jo hende en 5-årig gutt synes den er OK.

Det er FALCK "huskeklokke" du mener, og den fås gjennom hjelpemiddelsentralen. Armbåndsuret kan stilles på alarm 6 ganger daglig. MIn datter ville ikke bruke det fordi den var ganske stor og klumpete. Hun trengte den for å huske medisiner, men det kan jo hende en 5-årig gutt synes den er OK.

TUSEN TAKK! Akkurat det jeg var på jakt etter...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...