Gå til innhold

Er det noen Kina-rykter??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange rykter svirrer - noen sier at de kommer denne uka, noen i neste. Det er tre ulike rykter på hvor mange som er med

1) Bare resten av mars

2) Resten av mars + til ca 12 april

3) Resten av mars + til ca 21 april.

Ikke lett å bli klok på. Krysser fingre for flest mulig og at telefonen kommer til dere snart :-)

Gjest Mange spørsmål fra meg

Betyr LID at det var denne datoen dere fikk tildelt barn?Eller var det da dere ble registrert i Kina?Skjer tildelingen av barn samtidig med at dere er blitt registrert?ca hvor lang tid tar det fra dere er godkjent i Norge til dere får svar fra Kina?Pg fra svaret i KIna til tildeling? Og til reise?

Betyr LID at det var denne datoen dere fikk tildelt barn?Eller var det da dere ble registrert i Kina?Skjer tildelingen av barn samtidig med at dere er blitt registrert?ca hvor lang tid tar det fra dere er godkjent i Norge til dere får svar fra Kina?Pg fra svaret i KIna til tildeling? Og til reise?

LID er datoen papirene er logget in i Kina. Pt. er ventetiden 6-7 mnd mellom LID og forespørsel. Deretter går det 6-8 uker før man får reise til Kina for å hente barnet.

Tiden det tar fra du er godkjent i Norge til papirene sendes Kina er avhengig av 1) hvor raskt man greier å ordne papirer og bilder 2) Hvor lang tid forening++ trenger på å ordne saken din ferdig 3) Hvordan papirene sendes til Kina 4)hvor lang tid Kina bruker på å registrere dem inn.

Mange rykter svirrer - noen sier at de kommer denne uka, noen i neste. Det er tre ulike rykter på hvor mange som er med

1) Bare resten av mars

2) Resten av mars + til ca 12 april

3) Resten av mars + til ca 21 april.

Ikke lett å bli klok på. Krysser fingre for flest mulig og at telefonen kommer til dere snart :-)

Dette er rett og slett uutholdelig. Jeg er på jobb, eller det vil si; jeg er tilstede fysisk. I tanker, gjerninger, adferd, handlinger er jeg et helt annet sted. Klarer ikke å få gjort noen verdens ting, bortsett fra å hele tiden sjekke at mobilen min virker og har dekning.

Og jeg som trodde at jeg helt sikkert ikke kom til å ha det sånn...

Kan ikke bare VB ringe nå...

Dette er rett og slett uutholdelig. Jeg er på jobb, eller det vil si; jeg er tilstede fysisk. I tanker, gjerninger, adferd, handlinger er jeg et helt annet sted. Klarer ikke å få gjort noen verdens ting, bortsett fra å hele tiden sjekke at mobilen min virker og har dekning.

Og jeg som trodde at jeg helt sikkert ikke kom til å ha det sånn...

Kan ikke bare VB ringe nå...

Vi er mange som har vært der :-). Likevel kom selve telefonen som en overraskelse - og da garanterer jeg at du er HELT satt ut resten av dagen.

********* her kommer litt ventesalve for den siste tiden

Annonse

Vi er mange som har vært der :-). Likevel kom selve telefonen som en overraskelse - og da garanterer jeg at du er HELT satt ut resten av dagen.

********* her kommer litt ventesalve for den siste tiden

Litt seint, men likevel;

tusen takk for salven, alt hjelper nå i denne håpløse ventetiden.

Har ventet i to år nå på både hjemmebesøk, rapporter, dokumenter, godkjenninger o.l., men det er uten tvil disse siste dagene tett opp til tildelingen som er den desidert verste delen. Makan til elefanter, flodhester og andre store dyr som vi har i magen nå skal man leite lenge etter...

Men men, snart... :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...