Gå til innhold

Av barn og fulle folk.....

Anbefalte innlegg

får man høre sannheten;o)

Jeg var ute lørdag som var, og før jeg gikk prøvde jeg div. klær..

Jeg spurte tuppelura på snart 6 år om hva hun synes jeg burde ha på, og hun valgte ut en litt røff genser som går til livet.

Genseren ble tatt på, og joda -jeg følte at den var ganske fin på...hvorpå tuppelura kommer med denne kommentaren:

"mamma, hvorfor har du så stor rumpe...."

Kunne jo ikke annet enn å le..

Vel kunne jeg ha gått ned fem, ti kilo - men SÅ stor er den ikke:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203959-av-barn-og-fulle-folk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe...Barn har jo heller ikke så mange ideer om at små rumper er pene, så det var vel bare et objektivt spørsmål? Men jeg hadde dødd av latter tror jeg...men det er vel bare barna våre som kan få tilgivelse for en sånn kommentar! Morsom var den syns nå jeg! Jeg har ikke noe imot store rumper heller jeg da!

jeg var i sportsbutikk og kjøpte meg en treningsball i går, og der var det en gutt som høyt og tydelig sa til ekspeditøren: "Søstja mi jokker!" Mora ble sprutrød, men når hun sto med en rockering i hendene så skjønte jo alle at det var rocke med rockering han mente. Jeg flirte godt.

Annonse

Jeg hadde nettopp dusjet og tørket meg da guttungen på 3 kom inn på badet.

Han sa: Mamma har stor mage. Stor rumpe også.

Mamma har laaange pupper.

Jeg kunne ikke annet enn å le.

Nå kom jeg på noe jeg hadde glemt: jeg ut av dusjet gutten peker sånn midt på kroppen og sier "næmen, æsj a mei"... Man burde skrive opp alle gullkornene!

Hehe,javisst får vi høre det.

Her i huset hadde mor badet sammen med jentene og var på vei til å stige ut av badekaret.Eldste mann er nå litt nyssgjerrig av seg og bøyde seg slik at hun kikket rett opp i evigheten.

-Hva ser du på sa mor,og tilføyde at du også har en slik en.

Etter en liten tenke pause kommer det tvilende fra vesla:så stort hull?????

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...