Gå til innhold

Selskapstøy til tassen i str. 68 eller 74?

Anbefalte innlegg

I jula har jeg lyst til å pynte tassen litt. Men ikke i stive og ubehagelige klær, men kanskje stilig "dressbukse", vest og skjorte og sløyfe... Men hvor i huleste finner jeg det? Har sjekka kjedebutikkene, men de har ikke..

Tips?

Hva er fint og behagelig å ha på? Han er fem mnd. da.

Fortsetter under...

Gjest Shira12

Jeg kjøpte en hel dress til guttungen da han var baby.

Myk og god, han var så søt atte *mimre*

Jeg kjøpte i en barneklærbutikk, en som ikke er med i noen kjede, nettopp fordi jeg ikke fant noe i de store kjedebutikkene.

Må betale litt mer da, men en kan finne mye pent.

Jeg kjøpte en hel dress til guttungen da han var baby.

Myk og god, han var så søt atte *mimre*

Jeg kjøpte i en barneklærbutikk, en som ikke er med i noen kjede, nettopp fordi jeg ikke fant noe i de store kjedebutikkene.

Må betale litt mer da, men en kan finne mye pent.

Prøv Fru Lyng. Men billig er det ikke. ;)

Annonse

Den heter forresten alt i ett sett og er på s. 31 i julekatalogen: http://www.linus-lotta.se/index-no.html?2

Denne rosa kjolen hadde vært min drøm som liten jente:

http://www.linus-lotta.se/sasong35/no/sidor/jul/5-jul05-text.gif

Å ha en fiiiin kjole og gå med krykker var mine største ønsker som fem-seksåring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...