Gå til innhold

Når man blir mindre

Anbefalte innlegg

Pga angst og stress har jeg fått i meg mindre mat en jeg trenger i en tid, som fører til at jeg går ned i vekt. I det siste har det vært vanskelig å spise fordi jeg er anspent i hals og nakke (mer en normalt). Har mye luft i magen og ja..., men jeg blir altså mindre. Og jeg var liten i fra før og syns jeg var passe stor.

jeg har en drøm om at noen skal lage en pille som inneholder et helt måltid eller fler, som willi wonka lagde i charlie og sjokoladefabrikken. Det hadde vært fint. Jeg syns det er stress å spise dvs jeg er nødt for å stresse, og muskelspenningene beskytter meg, det er livet, og magen min er blitt så fryktelig vanskelig å ha med å gjøre- dessuten svir det når jeg drikker kaffe.

hvordan får man den mer medgjørlig? (magen) hva kan jeg prøve å gi den nå?

Spør fordi jeg lurer på om noen her har kjennskap til denne problemstillingen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204026-n%C3%A5r-man-blir-mindre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke spiser så drikk 6 om dagen. Jordbær og skogsbærsmak smaker best. Hvis du spiser litt så husk å spise først og så ta Fortimelen tilslutt.

Foretrekker jordbærsmak. så bra det hadde vært å slippe spisestresset samtidig som jeg får det jeg trenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...