rastaman1365380813 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hva er farene ved å bruke kreatin over lengre perioder. Jeg er plaget av slapphet, men ved bruk av Kreatin opphører disse plagene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Såvidt jeg vet, har det ikke blitt registert noen skader ved langvarig bruk av kreatin. Men de som bruker det over tid kjører enten en viss periode på, så pause, så på etc. Eller de går ned til en veldig liten dose som de tar kontinuerlig. Kreatin er jo litt "juks", spør du meg. Det det gjør er jo å trekke mer vann inn i musklene, og dermed øke styrken og størrelsen til en viss grad. Når man slutter å bruke det, går vannnivået etter en stund tilbake til normalen, og det ekstra volumet forsvinner igjen. "............................................" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.