Gjest heidironstad Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hei. Diagnose F 929, uspesifisert blandet atferdsforstyrrelse og følesesmessig forstyrrelse. Fikk diagnesen etter og ha blitt henvist og oppfulgt en stund av småbarnstimet ved BUA. Hun er nå 7,5 år, det da jeg lurer på er hva innebærer egentlig denne diagnosen i dagliglivet fremover? Kan det bli borte eller ligger det der hele livet? Det at hun på mange av testene ligger 1,5 - 2 år, har det noe med denne diagnosen og gjøre? Vi samarbeider nå med barnevernet og bua, der både jeg som mor og hun får råd og veiledning som skal forbedre vår situajon. Vært for dårlig med grensesetting og hatt det en del rotete rundt oss. Kan det også ha forverret situasjonen hennes? Det at to ganger har far blitt anmeldt også for misstanke om overgrep, tror jeg har noe med hennes oppførsel. (Ble foresten henlagt igjen igår, 28 okt) Noe jeg innbilder meg eller er det tilfelle? Noen som har vært i samme situajon som kan gi meg litt råd? Sliter med følesen av og ha misslykket, at jeg er dårlig mor siden jeg ikke har satt klare grenser. Har en hjemmekonsulent hjemme som også er flink til og understreke dette. Flink til og få meg itl og se hvor feil jeg har gjort og derfor min datter er den hun er i dag. Deprimerende egentlig. Hilsen bekymret alenemor! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204094-blandet-adferdsforstyrrelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.