Gå til innhold

stoler ikke på meg selv

Anbefalte innlegg

Gjest lillamei
Skrevet

Jeg har et lite problem. Jeg har vært deprimert i ca 5 mnd...men føler at den begynner å gi slipp nå. Det er deilig.

Men problemet mitt er at jeg ikke klarer å stole på meg selv..og de valgene jeg gjør. Jeg tror at andre veit best, og at jeg bør høre på de somhar levd lengre enn meg...eller opplevd mer enn meg. Selv om det går imot det jeg jeg tenker og vil.

Jeg er så redd for å vokne opp en dag og finne ut at jeg har gjort alt feil i livet. For jeg prøver å gjøre det jeg selv mener er best,....men syns det er vanskelig å stole på meg selv og at jeg gjør det riktige.

Et eks er at jeg har vært sammen me kjæresten min i seks år...og vil veldig gjerne fortsette med det...bo sammen med han og sånn. Men så er det så mange som mener at man bør bo for seg selv og finne seg selv før man finner den man skal være sammen med for livet. Men jeg føler at jeg har funnet han.

Er bare redd for at jeg skal finne ut om noen år at jeg har gjort ting feil....huff.-..blir så sliten av meg selv..

Skrevet

Gjør det som føles riktig for deg. Man prøver og feiler, snubler og faller, reiser seg, forsøker på nytt og kanskje man lykkes. Ta lærdom av dine egne og andres feil, lytt til hva dine nære sier, men gjør valgene dine -selv-. Det er kun du som vet hva som er best for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...